جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخباربه گفته کوئنتین تارانتینو احتمال ساخت Kill Bill Vol. 3 وجود دارد!

به گفته کوئنتین تارانتینو احتمال ساخت Kill Bill Vol. 3 وجود دارد!

به گزارش حسین سلیمانی از اخبار هنری : از آخرین باری که عروس را دیدیم زمان زیادی گذشته است. او انتقامش را گرفته بود و همه چیز در دنیای خونینش خوب پیش می‌رفت. اما آیا هنوز هم داستانی برای روایت درباره او وجود دارد؟ به گفته کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) امکان ساخت Kill Bill Vol. 3 «بیل را بکش ۳» همچنان وجود دارد.

یک روز پس از اینکه Once Upon a Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» نامزد پنج گلدن گلوب شد، تارانتینو طی مصاحبه با اندی کوهن گفت با اوما تورمن (Uma Thurman) ملاقات کرده و یک ایده جذاب برای ادامه فرنچایز Kill Bill دارد. تارانتینو در این باره گفت:

«ما فقط قصد داشتیم نشون بدیم چه اتفاقی برای عروس افتاد. الانم نمیخوام یک داستان مسخره بسازم. ارزش عروس بیشتر از ایناست. البته یک ایده خیلی جذاب برای ادامه دادن داستان دارم.»

اگرچه تارانتینو اشاره‌ای به نوشتن یک نمایشنامه و یک سریال پنج اپیزودی نکرد، اما فعلا درگیر آن پروژه‌ها است. او حداقل تا سه سال دیگر قصد ندارد تولید Kill Bill: Vol. 3 را شروع کند، البته اگر واقعا بخواهد این فیلم را بسازد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط