پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبار«بچه‌‌های نفت» آنلاین، دیدنی می‌‌شود

«بچه‌‌های نفت» آنلاین، دیدنی می‌‌شود

اخبار هنری :  فیلم «بچه‌های نفت» به کارگردانی ابراهیم فروزش از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز سه‌شنبه، ۲۷ اسفند روی پرتال اینترنتی کانون قرار می‌گیرد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهای خود را در پرتال اینترنتی اش منتشر می‌کند، به همین منظور فیلم «بچه‌های نفت» به کارگردانی ابراهیم فروزش فردا سه‌شنبه، ۲۷ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح به نمایش در می‌آید.
فیلم سینمایی «بچه‌های نفت» تولید سال ۱۳۷۸ امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اسماعیل هر روز همراه دوستانش از روی لوله‌های نفت، فاصله بین روستا تا مدرسه را طی می‌کند. این در حالی است که مادرش زندگی او و دو خواهرش را در غیاب پدر به سختی و در تنگدستی اداره می‌کند.
مادر اسماعیل برای کسب معاش و هزینه‌های زندگی به هر کاری از جمله جمع‌آوری نفت سیاه به طور قاچاق دست می‌زند تا بدهی‌های شوهرش را به نزول‌خواری به نام خیرالله بپردازد و تنها سرمایه‌شان یعنی یک الاغ کور را از گرو درآورد، اسماعیل نیز در این راه یاری‌رسان اوست…
بر همین اساس، پخش هر کدام از این تولیدات از ساعت ۹ صبح آن روز به مدت ۲۴ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است.
در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم‌های کانون، پیش از این فیلم‌های «کلانتری غیرانتفاعی» به کارگردانی زنده‌یاد یداله صمدی، «خمره» و «هامون و دریا» به کارگردانی ابراهیم فروزش، «ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری، «قله دنیا» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و «سبز کوچک» به کارگردانی غلامرضا رمضانی بدین شکل به نمایش درآمدند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط