جمعه, آوریل 19, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم کن"روزی روزگاری در هالیوود " تارانتینو و اولین اکران آن در جشنواره...

“روزی روزگاری در هالیوود ” تارانتینو و اولین اکران آن در جشنواره کن 2019

جشنواره فیلم کن 2019 در فرانسه برگزار می شود و فیلم های مطرحی از دنیا هر ساله در این جشنواره جهانی شرکت می کنند. اولین اکران فیلم معروف روزی روزگاری در هالیوود به کارگردانی کوئنتین تارانتینو و بازی برد پیت، آل پاچینو و … نیز در این فستیوال صورت می گیرد

روزی روزگاری در هالیوود

جدیدترین اثر “کوئنتین تارانتینو ” به نام “روزی روزگاری در هالیوود ” با بازیگری ستارگانی مانند “برد پیت “، “لئونار دو دیکاپریو ” و “آل پاچینو “، برای اولین بار در فستیوال کن سال 2019 به نمایش گذاشته خواهد شد. به گزارش ایسنا، ایندیپندنت نقل کرده است که اثر دیگری از این تارانتینو در سال 1954 به نام “پالپ فیکشن ” فیلم افتتاحیه فستیوال کن بود و این اثر توانست جایزه نخل طلایی را برای این کارگردان کسب کند.
هیچ یک از آثار کمپانی نتفلیکس در جشنواره کن حضور نیافتند و این جشنواره امیدوار است که بتواند آثار بزرگ و مطرح دیگری را به نمایش بگذارد. در اعلامات قبلی ذکر شده بود که مذاکرات بین کمپانی نتفلیکس و جشنواره کن به بن بست خورده بودند و هیچ کدام از محصولات کمپانی فوق در جشنواره نمایش داده نمی شود.

 

لئوناردو دیکاپریو

بررسی فیلم “روزی روزگاری در هالیوود “

فیلم “روزی روزگاری در هالیوود ” داستان گروه تبهکاری را نقل می کند که نام “منسون ” را دارند. این گروه به سرکردگی “چارلز منسون ” در اوت 1969 چندین نفر را در یک شب در سکونت گاه هالیوودی کارگردان معروف لهستانی – فرانسوی به نام “رومن پولانسکی ” سلاخی کردند. یکی از این افراد همسر باردار “پولانسکی ” بود که “شارون تیت ” نام داشت. پولانسکی مدتی فکر می کرد که بروس لی احتمالاً قاتل همسرش بوده است. منسون و دار و دسته اش در سال 1971 در دادگاه متهم شناخته شدند و او در سال 2017 میلادی در زندان درگذشت.

فیلم روزی روزگاری هالیوود
تارانتینو در باره فیلمش بیان کرده بود: حوادث فیلم روزی روزگاری در هالیوود در دوران اوج هالیوود و زمان انقلاب هیپی ها روی داده است و طرح داستان و سبک این فیلم شباهت زیادی با فیلم پالپ فیکشن به نام “داستان های عامه پسند ” دارد. در کنار برد پیت و لئوناردو دی کاپریو، بازیگران مطرح دیگری مانند آل پاچینو، کرت راسل، مارگو روبی، بروس درن و تیم رأس در فیلم روزی روزگاری در هالیوود ایفای نقش می کنند. هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه از تاریخ 14 تا 25 می که مصادف با 24 اردیبهشت تا 4 خرداد است برگزار می شود. امسال ریاست هیأت داوران بخش رقابتی به عهده ی “الخاندرو گونزالز ایناریتو ” کارگردان برنده اسکار مکزیکی است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط