جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارتاریخ انتشار بلوری فیلم Ad Astra با بازی برد پیت اعلام شد

تاریخ انتشار بلوری فیلم Ad Astra با بازی برد پیت اعلام شد

اخبار هنری: بخش محصولات خانگی شرکت فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Ad Astra با بازی برد پیت را تایید و اعلام کرده است.

از ماه شهریور امسال و پس از نمایش در جشنواره فیلم ونیز بود که اکران جهانی فیلم Ad Astra (سفر به سوی ستارگان) آغاز شد و این فیلم تا به امروز بیش از ۱۲۶.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل بیش از ۴۹.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۷۶.۸ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی این فیلم علمی تخیلی تایید و اعلام شده است. بخش محصولات خانگی شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی اعلام کردند که در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Ad Astra در تاریخ ۳ دسامبر امسال (۱۲ آذر) منتشر خواهد شد و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل سه نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD است، در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) منتشر می‌شود. همچنین تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Ad Astra نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

نسخه خانگی فیلم Ad Astra حاوی محتوای اضافه نیز خواهد بود که مهم‌ترین آن دو صحنه حذف شده فیلم است که یک صحنه، صحنه اپیلوگ است که در فیلم اصلی وجود نداشت که هر دو صحنه، با تفسیر صوتی جیمز گری، کارگردان فیلم همراه خواهد بود. تفسیر صوتی فیلم، چگونگی خلق صحنه‌های فضا در فیلم، تصاویر هنری، ویدیوهایی از پشت صحنه و غیره، از دیگر بخش‌های اضافه این فیلم هستند. برد پیت، تامی لی جونز، لیو تایلر، روث نگا، دونالد ساترلند، جیمی کندی، جان فین، لیسا همیلتون، جان اورتیز، کیمبرلی الیز و بابی نیش، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ad Astra حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ad Astra قرار است داستان روی مک‌براید با بازی برد پیت را روایت کند. روی مک‌براید قرار است در جستجوی پدر خود که بیست سال پیش در ماموریتی یک‌طرفه به سیاره نپتون سفر کرده بود تا نشانه‌هایی از حیات موجودات بیگانه بیابد، سفری طولانی و پر خطر را آغاز کند تا دلیل شکست پدرش را متوجه شود و همچنین چیزی را که در حال تهدید حیات زمین است، نیز پیدا کند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط