شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارتاریخ انتشار فیلم Mank به کارگردانی دیوید فینچر اعلام شد

تاریخ انتشار فیلم Mank به کارگردانی دیوید فینچر اعلام شد

اخبار هنری :

شبکه نتفلیکس سرانجام تاریخ انتشار فیلم Mank به کارگردانی دیوید فینچر و با بازی گری اولدمن را اعلام کرد که این شبکه امید زیادی به موفقیت آن در فصل جوایز دارد.
بروزرسانی ساعت ۱۹:۴۳: دقایقی پیش نتفلیکس اولین تیزر تریلر فیلم Mank را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات آن هستیم. علاوه‌بر سیاه و سفید بودن فیلم، به‌نظر می‌رسد که فیلم با حال و هوای فیلم‌های دهه ۳۰ و ۴۰ تولید شده و قرار است یک ادای دین کامل به سینمای کلاسیک باشد. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Mank را در یوتیوب تماشا کنید.

متن اصلی: ماه گذشته بود که شبکه نتفلیکس اولین تصاویر رسمی فیلم Mank (منک) را منتشر کرد. این فیلم براساس زندگینامه هرمن جی. منکیویچ، نویسنده فیلمنامه فیلم Citizen Kane (همشهری کین) تولید شده که دیوید فینچر در همکاری دوباره با Netflix وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. فیلم Mank درواقع براساس آخرین فیلمنامه جک فینچر، پدر دیوید فینچر، در دست ساخت است که این نویسنده در سال ۲۰۰۳ دار فانی را وداع گفت. پس از فیلم Gone Girl (دختر گم‌شده) که با بازی بن افلک و رزمند پایک در سال ۲۰۱۴ اکران شد، فیلم Mank اولین فیلمی خواهد بود که فینچر وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فیلم جدید فینچر اعلام شده است.

طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، فیلم Mank در تاریخ ۴ دسامبر (۱۴ آذر) از سرویس استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد. همچنین این فیلم مورد انتظار قرار است در ماه نوامبر (آبان یا آذر) در سینماهای منتخب نیز نمایش داده شود تا این فیلم شانس حضور در فصل جوایز امسال را نیز پیدا کند و زمان دقیق‌تر آن در آینده اعلام خواهد شد. جزئیات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Mank در دسترس نیست، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که فیلم Mank به روند توسعه پر سروصدای فیلمنامه فیلم Citizen Kane خواهد پرداخت که توسط اورسن ولز و منکیویچ نوشته شد و درنهایت فیلم همشهری کین تنها در بخش بهترین فیلمنامه اورجینال موفق شد جایزه اسکار دریافت کند.

گری اولدمن در نقش هرمن جی. منکیویچ، آماندا سایفرد در نقش ماریون دیویس، لیلی کالینز در نقش ریتا الکساندر، تام برک در نقش اورسن ولز، چارلز دنس، تاپنس میدلتون، آرلیس هاوارد، جوزف کراس، فردیناند کینگزلی، جیمی مک‌شین، سم تراوتن، توبی لئونارد مور و تام پلفری، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Mank حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مسیح کریمی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط