جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارسینمای جهانتاریخ اکران فیلم Malignant به کارگردانی جیمز وان اعلام شد

تاریخ اکران فیلم Malignant به کارگردانی جیمز وان اعلام شد

اخبار هنری: جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring (احضار روح) و فیلم Aquaman (آکوامن)، در حال ساخت یک فیلم ترسناک جدید است که این فیلم قرار است Malignant (نحس) نام داشته باشد و از ماه گذشته نیز مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم ترسناک که پروژه ترسناک و اورجینال جدید جیمز وان است، مشخص و اعلام شده است. شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما اعلام کردند که فیلم Malignant برای اکران در تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۲۰ (۲۴ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. در این تاریخ، این فیلم ترسناک باید با آثاری چون فیلم Escape Room 2 (اتفاق فرار ۲) از سونی پیکچرز، فیلم Nobody (هیچکس) با بازی باب ادنکیرک از یونیورسال پیکچرز و فیلم The One and Only Ivan (یکی و آن هم ایوان) با بازی برایان کرانستون از والت دیزنی، در گیشه رقابت کند.

آنابل والیس، مدی هسن، جورج یانگ، جیک ایبل، میکلوئی برایانا وایت، اینگرید بیسو و جاکین مک‌کنزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Malignant حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وان درواقع این فیلم ترسناک را براساس داستانی از اینگرید بیسو خواهد ساخت. این فیلم ترسناک توسط استودیوی فیلمسازی Atomic Monster که به جیمز وان و مایکل کلیر تعلق دارد، ساخته و منتشر خواهد شد. بااین حال، در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Malignant در دسترس نیست، اما این جدیدترین پروژه اورجینال و ترسناک وان از زمان خلق دنیای مجموعه فیلم The Conjuring بوده است.

فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳)، فیلم بعدی مجموعه احضار روح است که این فیلم ترسناک برای اکران در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. وان در این فیلم به‌عنوان تهیه کننده حضور دارد. همچنین انتظار می‌رود که پس از فیلم Malignant، وان برای کارگردانی دنباله فیلم Aquaman نیز بازگردد که دنباله فیلم آکوامن برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط