سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
خانهاخبارتاریخ شروع پخش سریال The Undoing با بازی نیکول کیدمن اعلام شد؛...

تاریخ شروع پخش سریال The Undoing با بازی نیکول کیدمن اعلام شد؛ انتشار تریلر جدید

اخبار هنری : پس از اینکه پخش سریال The Undoing با بازی نیکول کیدمن تا پاییز امسال عقب افتاد، حال HBO با انتشار یک تریلر تاریخ شروع پخش جدید این سریال را اعلام کرده است.

ماه فرودین امسال بود که شبکه HBO اعلام کرد شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن زمان شروع پخش سریال The Undoing (عمل‌زدایی) تا پاییز امسال شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش جدید این مینی سریال مورد انتظار تایید و اعلام شده است. شبکه HBO با انتشار تیزر تریلری جدید اعلام کرد که پخش سریال The Undoing از روز یکشنبه، ۲۵ اکتبر (۴ آبان) آغاز خواهد شد. این سریال اقتباسی از رمانی به‌نام You Should Have Known اثر جین هانف کورلیتز است. شما در ادامه می‌توانید تیزر تریلر جدید سریال The Undoing را در «یوتیوب» تماشا کنید.

سریال The Undoing داستان گریس و جاناتان فریزر که در حال زندگی کردن در تنها زندگی‌ای که تاکنون برای خودشان خواسته‌اند، را دنبال می‌کند. بااین‌حال، یک شب با وقوع یک مرگ و زنجیره‌ای از افشاگری‌ها و اتفاقات ترسناک، باعث تغییر همه چیز می‌شود. گریس که یک روان شناس موفق بوده، حالا باید با مصیبتی که در حال گسترش است و همچنین روش‌ها و نصحیت‌هایی که خودش به‌عنوان روان‌شناس به دیگران پیشنهاد می‌داد و اکنون برای وی عمل نمی‌کند، کنار بیاید و آن را پشت سر بگذارد و حالا باید زندگی قبلی خود را کنار گذاشته و زندگی جدیدی برای تنها فرزندش و خانواده‌اش درست کند.

نیکول کیدمن در نقش گریس فریزر، هیو گرانت در نقش جاناتان فریزر، دونالد ساترلند، نوآ جوپ، ادگار رامیرز، لی‌لی ریب، نوما دومزونی، سوفی گرابول، ماتیلده د آنجلیس، اسمائیل کروز کوردووا، فالا چن، ماریا دیزیا و مایکل دواین، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Undoing حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید ای کلی وظیفه نوشتن فیلمنامه و سوزان بیر وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های این مینی سریال جدید شبکه HBO را بر عهده داشته‌اند.

زومجی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط