جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارتجلیل و تعریف هربتیک روشن از فیلم تاناجی

تجلیل و تعریف هربتیک روشن از فیلم تاناجی

اخبار هنری :  فیلم تاریخی تاناجی با بازی اجی دوگان یکی از پرفروش ترین فیلم های اول سال 2020 سینمای بالیوود در هند است که این روزها بسیار مورد توجه افراد سینما هم قرار گرفته. چندی پیش هریتیک روشن به تماشای این فیلم رفته و بسیار تحت تأثیر آن قرار گرفته که بعد از دیدن فیلم به کارگردان فیلم پیام داده و فیلم تاناجی را بهترین فیلم نام برده. او اینگونه نوشته بود: فیلم را دیدم واقعا محشر بود و من را تحت تأثیر قرار داد . صحنه های اکشن فیلم بینظیر بودند. اجی و کاجول فوق العاده بازی کردند. سیف علی خان در نقش خود عالی بود با آرزوی موفقیت برای شمار و گروه.

ناگفته نماند که هریتیک روشن از جشنواره دادا صاحب که یکی از جشنواره های بین المللی سینما و تلویزیون کشور هند است برای فیلم سوپر 30 جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از این جشنواره دریافت کرد. فیلم سوپر 30 همچنین جایزه بهترین فیلم سال رو هم در این جشنواره گرفت. بعد از چهره هایی مانند آمیتا باچان، مرحوم شاشی کاپور، مرحوم وینود خانا هریتیک یکی دیگر از چهره های مهم دیگر این صنعت است که این جایزه را گرفته است.

شهره سلمانی

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط