جمعه, مارس 29, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های خارجیتریلری از مستند جدید مارتین اسکورسیزی با نام Pretend It's a City...

تریلری از مستند جدید مارتین اسکورسیزی با نام Pretend It’s a City منتشر شد

اخبار هنری : 

مستندی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی به‌نام Pretend It’s a City به‌زودی از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

مارتین اسکورسیزی، کارگردان مشهور سینما مستند جدید و غیرمنتظره‌ای را در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۹ دی ۱۳۹۹) در نتفلیکس پخش خواهد کرد. این مستند که Pretend It’s a City نام دارد، درباره فرن لبوویتز، نویسنده و دوست قدیمی مارتین اسکورسیزی است. از این مستند به‌عنوان «کتاب راهنمای خشن و بامزه‌ای که هر شخص اهل نیویورک یک بار آرزوی داشتن آن را کرده» یاد شده است.

فرن لبوویتز در این مستند در نیویورک پرسه می‌زند و مشاهدات و افکار خود درباره دور و اطرافش را به‌دست می‌دهد، و اگر با درنظرگرفتن تاثیرات قرنطینه روی زندگی به مستند مذکور نگاه کنیم، این اثر یک سند تاریخی ناخواسته از شرایط پیشا-کرونای شهر نیویورک محسوب می‌شود. تریلر این مستند از مارتین اسکورسیزی را در یوتیوب تماشا کنید.

خلاصه رسمی مستند Pretend It’s a City اطلاعات بیشتری درباره آن به‌دست می‌رساند. در این خلاصه آمده است: «[مستند] Pretend It’s a City درباره دیدگاه کلاسیک و شهری درباره مسائل [مختلف] از توریسم، پول، مترو و هنر گرفته تا کار نه‌چندان راحتِ قدم زدن در میدان تایم (روش درستی برای این‌کار وجود دارد.) است. در طول این مستند، گذشته خود لبوویتز پیش کشیده می‌شود: یک زندگی همراه‌با کنجکاوی همیشگی و نیروبخشی مداوم به [مسئله] مستقل بودن.»

این مستند در میان دیگر ساخته‌های اسکورسیزی، اثری ناآشنا محسوب می‌شود. اسکورسیزی از آن دست کارگردان‌ها محسوب می‌شود که علاقه‌ای به ساختن دنباله برای آثار خود ندارد. بااین‌حال اما Pretend It’s a City دنباله‌ای‌ست بر مستند Public Speaking از او که در سال ۲۰۱۰ پخش شد. این مستند نیز با همین سبک و سیاق، درباره فرن لیوویتز ساخته شده بود. البته متن مذکور، همان‌طور که از عنوانش برمی‌آید، صرفا شامل مصاحبه‌ها و ویدیوهای مختلف بود. مارتین اسکورسیزی که سابقه ساخت فیلم‌هایی چون رفقای خوب، کازینو، راننده تاکسی و گاو خشمگین را دارد، فیلم‌برداری فیلم جدید خود با نام  Killers of the Flower Moon و بازی رابرت دنیرو و لئوناردو دیکاپریو را در سال ۲۰۲۱ کلید خواهد زد.

مهرداد داوودی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط