جمعه, آوریل 19, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های خارجیتریلر تدوین جدید "پدرخوانده ۳" منتشر شد

تریلر تدوین جدید “پدرخوانده ۳” منتشر شد

اخبار هنری : کات جدید «پدرخوانده: بخش سوم» در ماه دسامبر اکران خواهد شد. فرانسیس فورد کاپولا چندین ماه بر روی کات جدید «پدرخوانده ۳» وقت صرف کرده است. این کارگردان در ویدیویی که به تازگی منتشر شده وعده می‌دهد که تدوین مجدد «جان دوباره‌ای» به فیلم می‌بخشد. عنوان فیلم “Mario Puzo’s The Godfather, Coda: The Death of Michael Corleone” است.

▪️کاپولا می‌گوید: «فیلم را دوباره تدوین کردم و عنوانی به آن دادم که در حقیقت جدید نیست بلکه عنوان ابتدایی آن است. از جنبه‌ی موسیقایی، بخش پایانی (Coda) نوعی مؤخره است، یک جمع‌بندی، و این چیزی است که می‌خواستیم فیلم باشد. فیلمی خواهید دید که آغاز و پایانی متفاوت دارد، بسیاری از صحنه‌ها در طول آن جابجا شده‌اند، و فیلم به اعتقاد من، جانی دوباره گرفته است.»

▪️داستان فیلم در مورد «مایکل کارلئونه» با بازی ال پاچینو است که می‌کوشد خانواده‌اش را از جنایت دور کند. اگرچه از دو قسمت اول سه‌گانه «پدرخوانده» به عنوان بهترین آثار ساخته شده در تاریخ سینما یاد می‌شود، اما قسمت سوم با استقبال منتقدین همراه نبود.

 

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط