پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارتریلر فیلم On The Rocks سوفیا کاپولا پخش شد؛ بیل موری و...

تریلر فیلم On The Rocks سوفیا کاپولا پخش شد؛ بیل موری و رشیدا جونز در خیابان های نیویورک

اخبار هنری : شبکه آنلاین اپل تی وی پلاس و استودیو A24 بالاخره اولین تریلر فیلم On The Rocks را تحویل تماشاگرها دادند. این فیلم که تازه‌ترین همکاری سوفیا کاپولا با بیل مری را رقم زده است، کمتر از دو ماه دیگر پخش می‌شود.

پس از سه سال مجددا سوفیا کاپولا با یک فیلم جدید نزد طرفدارهای سینمای هنری بازمی‌گردد. فیلم عاشقانه‌ی تازه‌ی او که ظاهرا یکی از سرخوش‌ترین و امیدوارکننده‌ترین آثار حاضر در کارنامه‌ی این فیلم‌ساز محسوب می‌شود، با دو همکاری مهم در گروه بازیگران ساخته شده است. زیرا کاپولا هم سال‌ها دنبال بازی گرفتن مجدد از بیل موری در یکی از فیلم‌های خود بود و هم تقریبا همیشه می‌خواست رشیدا جونز (بازیگر سریال The Office و سریال Parks and Recreation) را در یک نقش ایده‌آل داشته باشد. پس حالا On the Rocks که در آن بیل موری و رشیدا جونز به ترتیب نقش پدر و دختر را بازی می‌کنند، همزمان برخی از خواسته‌های کاپولا را برآورده می‌سازد.

اپل امید زیادی به موفقیت این فیلم در فصل جوایز دارد تا بتواند اسم و رسمی برای شبکه‌ی +Apple TV به هم بزند. البته هنوز نه استودیو A24 و نه اپل تی‌وی پلاس زمان دقیق اکران خانگی فیلم On the Rocks را اعلام نکرده‌اند و صرفا می‌دانیم که اثر مورد بحث در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه می‌شود. این فیلم کمدی-درام (درامدی) به تلاش یک انسان برای شناخت بهتر زندگی خود می‌پردازد؛ فردی که می‌خواهد به کمک پدر ثروتمندی که دارد، از خیانت کردن یا نکردن همسر خود مطمئن شود!

 

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط