پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارتشکیل کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما

تشکیل کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما

اخبار هنری : روز یکشنبه 18 اسفندماه کارگروه مدیریت ویروس کرونا در تولیدات سینمای ایران، آغاز به کار کرد و با اعلام ادامه‌‌ی فیلم‌‌برداری پروژه‌‌های سینمایی در وضعیت کنونی کشور، اطلاعیه‌‌ای را صادر کرد.
متن اطلاعیه این کارگروه بدین شرح است:
«با عنایت به حدوث شرایط اضطراری در بروز و شیوع ویروس خطرناک و مهلک کرونا در سطح جامعه و لزوم توجه و مراقبت صنوف از جان و سلامت اعضای خود که با توجه به شرایط حاکم بر پروژه‌های جاری در تولیدات صنعت فیلم ایران (سینما، تلویزیون، تبلیغات و غیره) در معرض خطر جدی ابتلا و شیوع این ویروس قرار دارند، رؤسای تعدادی از صنوف خانه سینما اقدام به تشکیل کارگروه مدیریت کرونا در تولیدات صنعت فیلم ایران از تاریخ 17/12/98 کرده‌اند.
رئوس اهداف و وظایف این کارگروه به این شرح است:
پایش پروژه‌های جاری و جمع‌آوری اطلاعات میدانی.
تدوین دستورالعمل‌های مواجهه با شرایط بحران و اطلاع‌رسانی در خصوص مقررات تخصصی بهداشتی با توجه به شرایط ویژه محیط کار در مراحل تولید محصولات صنعت فیلم ایران.
مشاوره و نظارت بر روند رعایت مقررات ضروری برای پیشگیری از ابتلای اعضای گروه تولید به کرونا و انجام اقدامات فوری در صورت ابتلای فرد یا افراد گروه به این ویروس.
ارائه مشاوره به کلیه عوامل در زمینه امور قانونی و حقوقی مرتبط با شرایط بحران (فورس ماژور)
کمک به پیگیری شرایط و نحوه رسیدگی به وضعیت مبتلایان احتمالی اعضای صنوف
امید است این کارگروه با حمایت‌های دلسوزانه مسئولان با درایت خانه سینما و بدنه صنعت فیلم ایران بتواند به شکلی سریع و مؤثر از بروز صدمات جبران‌ناپذیر ناشی از شرایط بحرانی جاری پیشگیری کند. بدیهی است اعضای این کارگروه همواره نگران جان و آسایش اعضای صنوف خانه سینما بوده و ضمن رعایت امانتداری، پذیرای هر گونه پیشنهاد، انتقاد یا اطلاعات مورد نیاز برای پیشگیری از وقوع لطمات جدی به خانواده بزرگ سینمای ایران است.
این اطلاعیه به امضای سینماگران زیر رسیده است:
سیدغلامرضا موسوی- شورای عالی تهیه کنندگان سینما
رضا درمیشیان – کانون کارگردانان سینمای ایران
تورج منصوری – انجمن مدیران فیلم برداری سینما
فاطمه معتمدآریا – انجمن بازیگران سینما
محمدرضا منصوری – انجمن مدیران تولید سینما
پویان کفیلی – انجمن دستیاران فیلم برداران سینما
ایمان کرمیان- انجمن جلوه های ویژه میدانی سینما
امیرحسین قدسی- انجمن طراحان فیلم
دانش اقباشاوی – انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط