پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارتعطیلی کلیه‌‌ی فعالیت‌‌های فرهنگی و هنری

تعطیلی کلیه‌‌ی فعالیت‌‌های فرهنگی و هنری

اخبار هنری : تعطیلی کلیه‌‌ی فعالیت‌‌های فرهنگی و هنری برای سومین هفته‌‌ی متوالی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سومین و تازه‌‌ترین اطلاعیه‌‌ی خود، تعطیلی کلیه‌‌ی مراکز فرهنگی، هنری و سینمایی کشور را برای سومین هفته‌‌ی متوالی اعلام کرد.
به نقل از وزارت فرهنگ و اشاد اسلامی، پیرو اطلاعیه‌های قبلی این وزارتخانه و با توجه به پایدار بودن شرایط انتقال بیماری کرونا، تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
متن اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به شرح ذیل است:
«ضمن قدردانی از ملت بزرگ ایران و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های بهداشتی پیشگیرانه و همچنین همراهی شایسته فعالان و صنوف فرهنگی و هنری، بدین‌‌وسیله اعلام می‌شود نظر به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و مشورت صنوف دست‌اندرکار فرهنگی، با توجه به پایدار بودن شرایط انتقال این بیماری، تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی سراسر کشور تا یک هفته دیگر (22/12/1398) ادامه دارد.
لازم به ذکر است نحوه ادامه برنامه‌ها پس از تاریخ یاد شده و بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اطلاع‌رسانی خواهد شد».
گفتنی است به دلیل شیوع و گسترش بیماری کرونا، تمامی فعالیت‌‌های فرهنگی، هنری و سینمایی کشور از دو هفته‌‌ی قبل به حالت تعلیق و تعطیلی درآمده‌‌اند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط