جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارتعویق جشنواره‌‌ی جهانی فجر

تعویق جشنواره‌‌ی جهانی فجر

اخبار رسمی : بالاخره پس از چند روز گمانه‌‌زنی، دبیرخانه‌‌ی سی و هشتمین جشنواره جهانی فجر به‌‌طور رسمی اعلام کرد که این رویداد بین‌‌المللی در سینمای ایران به دلیل گسترش و شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.
به نقل از ستاد خبری سی‌ وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، کیوان کثیریان مدیر ارتباطات و رسانه‌های سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره شرایط این رویداد سینمایی با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران اعلام کرد: در پی شیوع جهانی ویروس کرونا و دورنمای نامشخص نسبت به بهبودی اوضاع در سطح جهان در کوتاه مدت، پس از بررسی‌های مختلف درباره محدودیت‌های به‌عمل آمده در بیش‌‌تر کشورهای درگیر و در پی هماهنگی با ریاست سازمان سینمایی و رایزنی با فیاپف (فدراسیون جهانی اتحادیه‌های تهیه‌کنندگان فیلم)، تصمیم برآن شد که با هدف هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد بین‌المللی سینمای ایران، این جشنواره در نیمه دوم خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار شود.
وی افزود: مدیران جشنواره امیدوارند به زودی شاهد روند نزولی شیوع و در نهایت از بین رفتن این ویروس در جهان باشیم.
کثیریان در پایان تأکید کرد: دیگر اطلاعات مربوط به جشنواره متعاقباً از کانال‌های رسمی این رویداد اطلاع‌رسانی خواهد شد.
پیش از این، زمان برگزاری سی و هشتمین جشنواره‌‌ی جهانی فیلم فجر 28 فروردین تا 5 اردیبهشت 99 اعلام شده بود. دبیر این دوره از جشنواره، محمدمهدی عسگرپور است.
نکته‌‌ی قابل توجه در خبر دبیرخانه‌‌ی جشنواره، نامعلوم بودن زمان دقیق جشنواره و موکول شدن آن به زمان تقریبی نیمه‌‌ی دوم خرداد 99 و ابراز امیدواری برای کاهش بیماری کرونا برای برگزاری جشنواره‌‌ی جهانی فیلم فجر است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط