پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهپارادیزوجانت ایوانویچ صدرنشین پرفروش‌های نیویورک‌تایمز شد

جانت ایوانویچ صدرنشین پرفروش‌های نیویورک‌تایمز شد

اخبار هنری : مجله «نیویورک‌تایمز» لیست آثار پرفروش این هفته را منتشر کرد. جانت ایوانویچ نویسنده آمریکایی با داستان «شانس و افتخار» در رتبه نخست فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

ایبنا: مجله «نیویورک‌تایمز» هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی،غیرداستانی و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

«شانس و افتخار» نوشته جانت ایوانویچ در هفته نخست انتشار در رتبه اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. بیست و هفتمین کتاب ایوانویچ بار دیگر با محوریت شخصیت استفانی پلام است؛ شخصیتی که هیچ عنوانی در نیروی پلیس ندارد اما در پی رازگشایی پرونده‌های جنایی است. این کتاب داستان آشنایی استفانی با یک سرباز خوش‌شانس از هاوانا است.
«زمانی برای بخشش» نوشته جان گریشام پس از گذشت چهار هفته از انتشار در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. سومین کتاب از مجموعه جیک بریگانس درباره جوانی شانزده ساله در دهه 1990 میلادی است که به قتل معاون اداره پلیس متهم شده است.
«افسر نگهبان» نوشته لی چایلد و آندرو چایلد در هفته دوم انتشار در رده سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. این رمان جدیدترین اثر چایلد درباره شخصیت محوری «جک ریچر» است که طرفداران چایلد مشتاقانه منتظرش بودند. بیست و پنجمین کتاب از مجموعه ریچر در واقع اولین کتاب از این مجموعه هست که با همکاری نویسنده دیگری به نگارش درآمده است. جک ریچر به تنسی می‌رود و مثل همیشه در انتظار ماجراجویی جدید با گروهی در کیمن یک فرد خاص روبه‌رو می‌شود و ماجراهایش از همین‌جا آغاز می‌شود.
جیمز پترسون می‌گوید از خواندن کتاب جدید چایلد لذت برده است و شخصیت جک ریچر از زندگی بزرگ‌تر است و در طول این سال‌ها و حتی با تغییر شرایط جامعه هم قابل‌درک و باورپذیر بوده است: «کتاب «افسر نگهبان» به ما نشان داد دو «چایلد» بهتر از یک نفر از خانواده «چایلد» است!»
«بازگشت» نوشته نیکولاس اسپارکز در هفته اول انتشار در جایگاه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در بخش آثار چاپی و الکترونیکی قرار گرفت ،اما حالا و پس از شش هفته در رتبه چهارم قرار دارد. «بازگشت» داستان دکتری از نیروی دریایی که از افغانستان باز می‌گردد و دو زن زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهند.
«غروب و صبح» نوشته کن فولت در هفته هشتم از انتشار با چند پله صعود بار در رتبه پنجم پرفروش‌ها قرار گرفت. کِن فولت استاد نگارش داستان‌های تاریخی است. سال 997 میلادی و کمی پس از دوره تاریک است و بلندپروازی یک مرد برای تبدیل کردن صومعه خود به مرکز علم و دانش سبب می‌شود رقابت افزایش یابد و در نهایت به مرگ و تولد و عشق و تنفر بکشد. فولت 27 سال پیش داستان «ستون‌های زمین» را منتشر کرد که حدود 27 میلیون نسخه فروخت و «غروب و صبح» در واقع کتابی در توصیف اتفاقات پیش از «ستون‌ها زمین» است.
«جستجوگر» نوشته تانا فرنچ پنج هفته پس از انتشار در جایگاه ششم پرفروش‌ها قرار دارد. پلیس سابق نیروی نظامی شیگاگو به روستایی ایرلندی مهاجرت می‌کند تا زندگی آرامی و دور از هیاهو را آغاز کند، اما ناگهان در این روستا پسرکی مفقود می‌شود تا این پلیس ماهر را بار دیگر به صحنه جرم بازگرداند.
«زندگی مخفی آدی لور» نوشته وی ای شوآب با گذشت پنج هفته از انتشار موفق شد در رتبه هفتم قرار بگیرد. آدی لور درست مانند فاوست با شیطان معامله می‌کند و ماجراجویی‌های زیادی را طی چند قرن پشت سر می‌گذارد.

سیدرضا اورنگ

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط