پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخبارجایزه بهترین فیلم بوسان به «مردن در آب مطهر» رسید

جایزه بهترین فیلم بوسان به «مردن در آب مطهر» رسید

جایزه بهترین فیلم جشنواره بوسان بخش کیم جو سئوک به «برادران محمودی» رسید

?فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» برادران محمودی جایزه بهترین فیلم جشنواره بوسان را دریافت کرد.

?«مردن در آب مطهر» به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی در میان شش فیلم کاندید دریافت جایزه کیم جو سئوک جشنواره جهانی فیلم بوسان ، بهترین فیلم بخش کیم جشنواره شد.

?پیش از این برادران محمودی با فیلم‌های چند متر مکعب عشق ، رفتن ، رونا مادر عظیم و هفت و نیم در این جشنواره حضور داشته‌اند که جمشید محمودی برای فیلم «رونا مادر عظیم» جایزه بهترین فیلم بخش کیم و نوید محمودی جایزه ویژه هیات داوران را برای کارگردانی فیلم «رفتن» از جشنواره بوسان دریافت کرده‌اند.

?بازار جشنواره بوسان تاثیر فراوانی بر عرضه فیلم در سطح آسیا و جهان خواهد داشت. پخش کننده بین المللی فیلم شرکت پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی است. جشنواره جهانی فیلم بوسان در آبان ماه ( ۲۱تا ۳۰ اکتبر) برگزار شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط