جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارجایزه بهترین فیلم جشنواره سدیسی فورلی ایتالیا به «قدم یازدهم» رسید

جایزه بهترین فیلم جشنواره سدیسی فورلی ایتالیا به «قدم یازدهم» رسید

جایزه بهترین فیلم جشنواره سدیسی فورلی ایتالیا به «قدم یازدهم» رسید

انیمیشن «قدم یازدهم» ساخته مریم کشکولی‌نیا، جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه‌ فیلم‌های ایرانی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه سدیسی فورلی کشور ایتالیا را از آن خود کرد.

پویانمایی «قدم یازدهم» اولین جایزه بین‌المللی خود شامل جایزه‌‌ای با عنوان لومینور به همراه جایزه نقدی 500 یورویی را در جشنواره فیلم سدیسی فورلی کشور ایتالیا را به‌دست آورد.
انیمیشن ۱۰ دقیقه و ۵۰ ثانیه‌ای «قدم یازدهم» از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که بر اساس کتابی با همین نام نوشته زنده‌یاد سوسن طاقدیس ساخته شده است.
با توجه به شرایط پیش آمده و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تمامی نمایش فیلم‌های منتخب و دیگر برنامه‌های هفدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های کوتاه سدیسی فورلی به صورت آنلاین از 11 تا 20 مهر 1399 (2 تا 11 اکتبر 2020) در ایتالیا برگزار شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط