پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهاخبارجایزه بهترین فیلم و کارگردان انجمن منتقدان فیلم شیکاگو به فیلم Parasite...

جایزه بهترین فیلم و کارگردان انجمن منتقدان فیلم شیکاگو به فیلم Parasite رسید!

به گزارش سعید عدالتی نیک از اخیار هنری : انجمن منتقدان فیلم شیکاگو جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلم خارجی سال را به Parasite «انگل» و جایزه بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه اریجینال سال را به بونگ جون هو (Bong Joon Ho) کارگردان آن اهدا کرد.

دیگر فیلمی که در این مراسم برنده ۴ جایزه شد Little Women «زنان کوچک» به کارگردانی گرتا گرویگ (Greta Gerwig) بود که برنده بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین موسیقی متن اریجینال، بهترین طراحی لباس و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فلورنس پیو (Florence Pugh) شد.

فیلم Once Upon A Time in Hollywood «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) هم برنده بهترین کارگردانی هنری و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای برد پیت (Brad Pitt) شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط