پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارجزئیات بخش آرای مردمی جشنواره فجر

جزئیات بخش آرای مردمی جشنواره فجر

اخبار هنری : مسئول بخش آرای مردمی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، جزئیات آرای این بخش را اعلام کرد. در گزارشی که ستاد خبری جشنواره فیلم فجر داده است، فیلم «شنای پروانه» با 89.15 درصد امتیاز به عنوان فیلم برگزیده تماشاگران انتخاب شده است.
علی‌‌آشتیایی پور مسئول بخش آرای مردمی با اعلام این خبر به ستاد خبری جشنواره فیلم فجر گفته است: فیلم «شنای پروانه» با 89.15 درصد امتیاز، فیلم «درخت گردو» با 87.90 درصد امتیاز و فیلم «روز صفر» با 86.78 درصد امتیاز به عنوان سه فیلم برتر آرای تماشاگران سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر اعلام شدند.
گفتنی است در شب اختتامیه و با اعلام برنده‌‌ی بهترین فیلم از نظر تماشاگران و عدم رتبه‌‌بندی فیلم‌‌های دیگر شائبه‌‌ها و گمانه‌‌زنی‌‌های فراوانی درباره‌‌ی امتیاز و رتبه‌‌بندی فیلم‌‌ها از نظر تماشاگران به وجود آمده بود. همچنین ابراهیم حاتمی کیا در نشست خبری فیلم «خروج» هم از مهندسی آرای مردمی خبر داده بود که تاکنون دبیرخانه‌‌ی جشنواره، به این حرف‌‌های حاتمی‌‌کیا واکنش متقنی نداده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط