سه‌شنبه, آوریل 16, 2024
خانهاخبارجسیکا آلبا در فیلم Trigger Warning بازی خواهد کرد

جسیکا آلبا در فیلم Trigger Warning بازی خواهد کرد

اخبار هنری : جسیکا آلبا، بازیگر نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب، در همکاری با نتفلیکس قرار است در فیلم Trigger Warning نقش آفرینی کند.

در تازه‌ترین اخبارِ سینما و تلویزیون، جسیکا آلبا قرار است در فیلم جدید شبکه نت فلیکس بازی کند. این فیلم اکشن دلهره‌آور/مهیج/تریلر قرار است Trigger Warning نام داشته باشد و مولی سوریا، کارگردان اندونزیایی آثاری چون فیلم Marlina the Murderer in Four Acts (مارلینای قاتل در چهار پرده) و فیلم What They Don’t Talk About When They Talk About Love، وظیفه کارگردانی این اثر را بر عهده خواهد داشت. سوریا برای کارگردانی فیلم Marlina the Murderer in Four Acts نامزد دریافت جایزه از جشنواره فیلم کن شده بود که این فیلم یکی از فیلم‌های اصلی برای حضور در فهرست نهایی نامزد بهترین فیلم‌های خارجی اسکار نیز بوده که درنهایت نام این فیلم در فهرست نهایی اسکار در این بخش قرار نگرفت.

فیلم Trigger Warning داستان یک کهنه سرباز آسیب دیده را دنبال می‌کند که یک کافه از پدر بزرگش را به ارث می‌برد و پس از اینکه متوجه حقیقت مرگ او شد، با مشکلات زیادی مواجه می‌شود. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بر عهده جاش اولسن با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم A History of Violence (سابقه خشونت) که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده بود، به‌همراه جان برنکاتو با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Terminator Salvation (رستگاری ترمیناتور) خواهد بود.

جسیکا آلبا پیش از این برای بازی در سریال Dark Angel (فرشته تاریکی) نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده بود و از دیگر نقش‌های شاخص وی می‌توان به حضور در دو قسمت از فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و فیلم Sin City (شهر گناه) اشاره کرد. در حال حاضر شاهد حضور آلبا در سریال L.A.’s Finest هستیم که پخش فصل دوم این سریال از ماه آینده آغاز خواهد شد. از دیگر آثار اکشن جدید نتفلیکس که ساخت آن‌ها اخیرا تایید شده، می‌توان به دریافت حق تولید و پخش فیلم Ball and Chain (غل و زنجیر) با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت و تایید ساخت فیلم Extraction (استخراج) اشاره کرد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط