جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبار"جمشید هاشم‌پور" گواهینامه درجه یک هنری گرفت

“جمشید هاشم‌پور” گواهینامه درجه یک هنری گرفت

بازی او در “قارچ سمی” هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود
“جمشید هاشم‌پور” گواهینامه درجه یک هنری گرفت

گواهینامه درجه یک هنری “جمشید هاشم‌پور” توسط دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور اعطا شد.
“سید محمد طباطبائی”؛ نماینده وزیر و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل هاشم‌پور، گواهینامه درجه یک هنری این هنرمند پیشکسوت را اعطاء کرد.
طباطبایی هنگام‌ اعطای گواهینامه درجه یک هنری این هنرمند گفت :

■ “جمشید هاشم‌پور” را اگرچه خیلی‌ها در نگاه اول با فیلم‌های قهرمان‌محوری که ایشان نقش قهرمان را در آن‌ها داشته‌اند به یاد می‌آورند، اما اهالی و کارشناسان حوزه سینما تایید می‌کنند که او در ژانرهای گوناگون درخشیده است.
همکاری با کارگردان مهمی همچون زنده‌یاد “رسول ملاقلی‌پور” در ۴ فیلم نشان از میزان اعتماد به این بازیگر است.بازی این هنرمند در ۲ فیلم “هیوا” و “قارچ سمی” هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود.
گفتنی است هاشم‌پور تاکنون در بیش از ۱۱۰ فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط