جمعه, مارس 29, 2024
خانهگفتگوجنیفر انیستون: هیچ برنامه‌ای برای بازگشت «دوستان» در آینده نداریم

جنیفر انیستون: هیچ برنامه‌ای برای بازگشت «دوستان» در آینده نداریم

آرت نیوز پرس به نقل از ایندیپندنت: جنیفر انیستون که قبلا به احتمال بازگشتش به سریال کمدی «دوستان» (فرندز) اشاره کرده بود، می‌گوید قصد نداشته مردم را امیدوار کند.

این بازیگر در حالی که برای تبلیغ فیلم جدیدش،  «معمای قتل» روی فرش قرمز رفته بود، در گفت‌وگو با «انترتینمنت تونایت» توضیح داد که آنچه در مصاحبه اخیرش با الن دی‌جنرس گفته بود، صرفا بخشی از تجربه شخصی‌اش بوده است. او در توضیح سخنانش گفت: «خب، جواب «نه» هیچ کمکی به من نمی‌کرد، و جواب «شاید» هم باز هیچ کمکی نمی‌کرد. بنابراین فکر کردم بهتر است بگویم «بله». ببینید چه اتفاقی می‌افتد. متأسفم!»

با وجود این حرف‌ها، او می‌خواهد هوادارانش در مورد هر گونه پیشامد و نتیجه‌ای، همچنان «هیجان‌زده باقی بمانند». او در  پاسخ به این پرسش که «آیا ممکن است او و هم‌بازی‌هایش در سریال «دوستان» بخواهند دوباره دور هم جمع شوند»، گفت: «هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد». خانم انیستون در ادامه بلافاصله افزود: «البته واقعا نمی‌دانم. در آینده نزدیک هیچ برنامه‌ای نداریم».

اوایل این هفته که بحث احتمال تولید سری جدید «دوستان» از سوی دی‌جنرس مطرح شد، آنیستون با رد نکردن این احتمال، آتش گمانه‌زنی‌ها را شعله‌ورتر کرد. او گفت: «ببینید، من آماده‌ام. دخترها آماده‌اند. پسرها هم آماده‌اند. هر اتفاقی ممکن است». سپس دجنرس به شوخی گفت: «حتی اگر بعضی از بازیگرهای این سریال نتوانند برگردند، آنیستون می‌تواند به‌تنهایی و بدون آن‌ها این نمایش را به صفحه تلویزیون بازگرداند».

انیستون هم به شوخی گفت: «در آن صورت که دیگر چه نیازی به بقیه بازیگرهاست؟»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط