جمعه, آوریل 19, 2024
خانهگفتگوحامد عنقا از وضعیت ساخت سریال آقازاده صحبت کرد

حامد عنقا از وضعیت ساخت سریال آقازاده صحبت کرد

اخبار هنری : حامد عنقا، نویسنده و تهیه کننده سریال شبکه نمایش خانگی آقازاده درباره وضعیت تولید این سریال ایرانی صحبت‌هایی کرده است.

سریال «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا جلوی دوربین رفته است. در حال حاضر تولید این سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است. این سریال با حضور امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی و محمدحسین لطیفی به‌عنوان تیم بازیگران جلوی دوربین رفته است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ حامد عنقا، تهیه‌کننده و نویسنده سریال «آقازاده» درباره وضعیت این سریال صحبت کرده است. او البته در ابتدا این سریال را سخت‌ترین کار خود عنوان کرده است. وی در این باره‌ چنین گفت:

«آقازاده» سخت ترین تولید من بوده است. کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که شکل حضور من در پروژه‌هایی که به‌عنوان طراح و نویسنده حضور دارم، در عرصه تولید فرق می‌کند و عنوان طراح به این معنا است که محصول را طراحی می‌کنم نه قصه و در انتخاب بازیگران، عوامل، موسیقی و تدوین و صداگذاری هم پا‌به‌پای کارگردان هستم. این موضوع بعد از اینکه وارد تهیه‌کنندگی شدم چند برابر شد.

حامد عنقا ادامه داد:

این روزها کارهای پیش تولید را برای فیلمبرداری مجدد انجام می دهیم. فکر می‌کنم دو سریال در شبکه نمایش خانگی است که زیر یک درصد از کارشان مانده و آقای طباطبایی نژاد هم اعلام کردند «آقازاده» و «قورباغه» چنین وضعیتی دارند. اما ادامه کار پروتکلی دارد که باید از طرف وزارت ارشاد اعلام شود تا نهایت مراقبت برای سلامتی اعضای گروه وجود داشته باشد و ریسکی برای سلامتی‌شان به وجود نیاید. بنابراین ما منتظریم تا از طرف وزارت ارشاد و ستاد ملی کرونا این موضوع اعلام شود.

حامد عنقا درباره زمان پخش سریال «آقازاده» گفت:

ما در شرایطی که فکر نمی‌کردیم ویروس منحوس کرونا دامان ما را هم آلوده کند، می‌خواستیم با آغاز ماه مبارک پخش کار را شروع کنیم. اکنون هم تمام تلاشمان را می کنیم تا در نزدیک‌ترین زمان به نتیجه برسیم. بیش از ۹۰ درصد کار ضبط شده اما از آنجایی که ما فیلمبرداری را به‌صورت رج زدن جلو بردیم، هنوز باید سکانس‌هایی را بگیریم تا قسمت‌های یک تا ده سریال را تکمیل کنیم. فکر می‌کنم از یک هفته ده روز بعد از اینکه فیلمبرداری‌مان را شروع کنیم با هماهنگی وزارت ارشاد و اخذ پروانه نمایش بتوانیم پخش سریال را آغاز کنیم.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط