پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهنوستالژیخاطره ای از فیلم بیداری‌ها/Awakenings به کارگردانی پنی مارشال

خاطره ای از فیلم بیداری‌ها/Awakenings به کارگردانی پنی مارشال

اخبار هنری : در بازی یکی از صحنه‌های فیلم بیداری‌ها/Awakenings به کارگردانی پنی مارشال، رابین ویلیامز بینی رابرت دنیرو را به‌طور اتفاقی شکست. درحالی‌که ویلیامز برای این حادثه شوک‌زده شده بود، دنیرو به او گفت که نگران نباش پیش از این طرف دیگر شکسته بود و حال تو درستش کردی.

▪️فیلم بیداری‌ها از کتابی به همین نام نوشته‌ی دکتر الیور ساکس اقتباس شده است که تجربیات این پزشک متخصص مغز و اعصاب را با گروهی از بیماران که سال‌هاست بی‌حرکت هستند روایت می‌کند. دکتر ساکس (در فیلم‌ دکتر مالکولم سایر) با استفاده از دارویی که در درمان پارکینسون به‌کار می‌رود قصد دارد این بیماران را بیدار کند. در فیلم رابین ویلیامز نقش دکتر مالکولم سایر را بازی می‌کند و رابرت دنیرو هم در یکی دیگر از نقش‌های فراموش نشدنی‌اش نقش یکی از بیماران را بازی می‌کند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط