پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارالخاندرو گونزالس ایناریتو به سینما برمی‌‌گردد

الخاندرو گونزالس ایناریتو به سینما برمی‌‌گردد

اخبار هنری : ایناریتو قرار است پس از پنج سال دوری از سینما، با ساخت فیلم جدیدی، به سینما برگردد.
پرافتخارترین کارگردان دهه‌‌ی گذشته‌‌ی سینمای جهان قرار است این بار بدون فیلم‌‌برداری همیشگی‌‌اش یعنی امائونل لوبسکی فیلم بسازد.
این خبری است که فیلم استیج امروز اعلام کرده است.
فیلم استیج نوشته است: الخاندرو گونزالس ایناریتو کارگردان سرشناس مکزیکی سینما بعد از کسب دو اسکار پیاپی در فیلم های «بردمن» و «از گور برخاسته» و تبدیل شدن به سومین فیلمسازی که توانسته برای دو سال متوالی جایزه اسکار کارگردانی را دریافت کند برای مدتی به استراحت پرداخت و از سینما کناره گرفت، حالا اما این فیلم‌‌ساز بعد از ۵ سال قرار است فیلم جدیدش را در زادگاهش مکزیک جلوی دوربین ببرد.
آلخاندرو ایناریتو آخرین بار سال ۲۰۱۵ فیلم «از گور برخاسته» را با بازی دی‌‌کاپریو جلوی دوربین برده بود. او البته در این مدت فیلم کوتاه واقعیت مجازی «گوشت و شن» را نیز کارگردانی کرد که توانست برای آن یک جایزه ویژه در جوایز اسکار بدست آورد. با این حال این کارگردان مکزیکی در طی این پنج سال به عنوان کارگردان در هیچ پروژه بلند سینمایی حضور نداشته است.
حالا بنا به گزارش «ای یونیورسال»، کارگردان «۲۱ گرم» در شهر مکزیکو سیتی در حال بررسی لوکیشن و تست دوربین برای ساخت فیلم جدیدش به همراه بردفورد یانگ (فیلمبردار فیلم های «ورود»، «سولو: داستانی از جنگ ستارگان») دیده شده است. البته تا به این لحظه هیچ جزییاتی درباره عنوان، عوامل بازیگری و قصه فیلم مشخص نشده است.
بنا به گفته «ای یونیورسال»، ایناریتو و فیلمبردارش بردفورد یانگ که جایگزین امانوئل لوبسکی فیلمبردار موفق چند کار قبلی ایناریتو شده است، در بخش‌‌های تاریخی شهر مکزیکوسیتی دیده شده‌‌اند. بنا به همین گزارش، گروه بازیگران با لباس‌‌های مربوط به دهه ۹۰ میلادی در سر صحنه این فیلم ظاهر شده‌‌اند.
گفته می‌‌شود پاتریس ورمت طراح صحنه ثابت فیلم‌‌های دنیس ویلنوو نیز در این پروژه حضور دارد. به نظر می‌‌رسد تولید این پروژه مستقل قرار بوده از ماه آوریل آغاز شود که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا احتمالا به تعویق خواهد افتاد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط