پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارخداحافظی دنیل کریگ با جیمز باند

خداحافظی دنیل کریگ با جیمز باند

به گزارش سعید عدالتی نیک از اخبار هنری : دنیل کریگ در یک سخنرانی احساسی در مهمانی پایان فیلمبرداری «زمانی برای مردن نیست» که بیست و پنجمین فیلم از مجموعه «جیمز باند» است، سفر طولانی اش با کاراکتر جیمز باند را به پایان رساند.

دنیل کریگ در این سخنرانی رو به باربارا بروکلی (تهیه کننده فیلم) و دیگر عوامل فیلم گفت: می خواهم بگویم که اکنون کاملا تحت تاثیر احساساتم هستم، (جیمز باند) شگفت انگیز ترین تجربه ای بود که تا به امروز داشته ام. همه شما بهترین کار را انجام داده اید. از کار کردن با تک تک شما افتخار می کنم.

ستاره «جیمز باند» افزود: دوست دارم برای امشب از تو (باربارا) تشکر کنم. خدا رو شکر می کنم که امشب این مهمانی را برگزار کردیم.

گروه عوامل سازنده فیلم «جیمز باند» به مناسبت پایان فیلمبرداری قسمت بیست و پنجم این فرنشایز با نام «زمانی برای مردن نیست» در شهر ماترا ایتالیا جشنی را شب گذشته ۲۹ سپتامبر برگزار کردند.

«زمانی برای مردن نیست» با حضور دنیل کریگ در آخرین حضورش در نقش جیمز باند، رامی ملک در نقش شخصیت شرور فیلم و لاشانا لینچ قرار است ۳ آوریل ۲۰۲۰ اکران شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط