جمعه, مارس 29, 2024
خانهسردبیرخداوندا شافی قاری قرآن و ربنا خوان ماه رمضان باش

خداوندا شافی قاری قرآن و ربنا خوان ماه رمضان باش

اخبار هنری : شاید که دگر روی تو را باز نبینیم/در حنجره ات جلوه آواز نبینیم

خبرهای خوشی این روز ها از بیمارستان جم به گوش نمی رسد،جم همانجایی است که تن رنجور استاد آواز ایران روی تخت آن غنوده تا معجزه گران سپید پوش،رنجی از رنج هایش بکاهند و دوباره او را راهی منزل خویش کنند تا در کنار خانواده به استراحت بپردازد.
کادر درمان این بیمارستان که پیش از این همواره درباره حال استاد و سطح هوشیاری اش خبرهای امیدوار کننده می دادند،این بار لحن شان متفاوت شده و به گونه ای دیگر سخن می گویند.
آنچه مسلم است،ابتدا خانواده محمدرضا شجریان،سپس کادر درمان و بعد دوستداران این هنرمند نگران حال عمومی او هستند.مطمئنا طرفداران استاد خوش نمی دارند کوچک ترین گزندی به این هنرمند رسیده یا خانواده اش دچار مشکل شوند.
وقتی پزشکان خبرهای امیدوارکننده ای از حال یک بیمار نمی دهند،به معنی آن است که آنان تمام دانش و توان علمی خود را به کار گرفته اند، اما دیگر کاری از دست شان و دانش محدودشان بر نمی آید.اینجاست که باید همه مانند سپیدپوشان دست به دعا شوند تاخداوند رحمان رحمتی کرده و شافی بیمار شود.بارها و بارها این دعاها مستجاب شده و انشاءالله خواهد شد.
اکنون دوستداران استاد به جای تجمع مقابل بیمارستان و ایجاد مزاحمت برای کادر درمان،بیماران و خانواده غزال غزلخوان ایران،بهتر است در خانه بمانند و دست به دعا شوند.
بی شک استاد خوش ندارد به خاطر او کسی به زحمت افتد یا در این شرایط بد کرونایی،خدای نکرده تجمع کنندگان ،این ویروس آدم کش را دهان به دهان به دیگران منتقل کرده و باعث بیماری یا مرگ کسی شوند.
اگر استاد محمدرضا شجریان را دوست دارید و برای خانواده اش احترام قائل بوده و خود را شریک رنج شان می دانید،مقابل بیمارستان تجمع نکنید.بگذارید کادر درمان با خیال آسوده و فراغ بال به مداوای استاد بپردازند،شما نیز با دعا کردن آنان را یاری دهید.
استاد محمدرضا شجریان قاری قرآن بوده و هست و در دامن مادری مومن بالیده و در آغوش پدری دیندار و قرآن خوان پرورش یافته است. خداوند نیز به پاس خدمتش به قرآن،هنر و خواندن ربنایی ماندنی،به او نظر داشته و خواهد داشت.
این را بدانید که هیچ انسانی قادر نیست برای تقدیر تعیین تکلیف کند،بلکه این تقدیر است که تکلیف همه را معین کرده و می کند.
از خداوند منان می خواهیم نظر ویژه ای به ربنا خوان ماه های مبارک رمضان و غزلخوان غزل های ایران داشته و خودش شافی درد و بلای استاد باشد.
سیدرضااورنگ

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط