پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبار«خروج» در شبکه نمایش خانگی؛ شروع پخش فیلم‌‌ها بدون اکران در سینماها

«خروج» در شبکه نمایش خانگی؛ شروع پخش فیلم‌‌ها بدون اکران در سینماها

اخبار هنری : فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌‌کیا قرار است از اوایل هفته‌‌ی آینده به شبکه‌‌ی نمایش خانگی بیاید.
به گزارش اخبار هنری و به نقل از خبرگزاری فارس، با توجه به شیوع ویروس کرونا و حضور طولانی‌مدت مردم در خانه‌ها در چند ماه گذشته و آتی، سازمان هنری رسانه‌‌ای اوج تصمیم بر نمایش آنلاین فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا گرفت.
همچنین این تصمیم با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراجع قانونی نمایش در کشور روبرو شد.
تازه ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا از اوایل هفته آینده در سامانه‌های نمایش آنلاین قرار خواهد گرفت و مخاطبان می‌توانند با خرید قانونی با خانواده به تماشای این فیلم سینمایی در فیلیمو و نماوا بنشینند. برای اولین بار است که یک فیلم سینمایی ابتدا پخش آنلاین مجازی و سپس اکران در سینماها را خواهد داشت.
گفتنی است فیلم سینمایی «خروج» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و یکی از جنجالی‌‌ترین نشست‌‌های رسانه‌‌ای جشنواره فیلم فجر را رقم زد. «خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی‌‌کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.
پیش از این علیرضا داوودنژاد و انجمن صنفی سامانه‌‌های وی او دی و آی پی تی وی پیشنهاد پخش فیلم‌‌های تولید شده در سینمای ایران در شبکه‌‌ی نمایش خانگی و سامانه‌‌های آنلاین را داده بودند. به نظر می‌‌رسد با پخش خانگی «خروج»، فصل تازه‌‌ای در سینمای ایران آغاز خواهد شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط