جمعه, مارس 29, 2024
خانهیادمانخسرو سینایی (1399 — 1319)

خسرو سینایی (1399 — 1319)

اخبار هنری : خسرو سینایی (1399 — 1319)

ــ آنچه که روزگاری نه چندان دور به نظرمان غریبه می آمد، آنچنان در زندگی روزمره مان جا افتاده که فراموش کرده‌ایم از چه فاصله دوری به دستمان رسیده است!

ــ اگر سینمای مستند را بشناسیم، چشم‌انداز وسیعی از موضوع برایمان فراهم می‌شود و سینماگر نیاز ندارد که به اتاق برود و چیزهایی بنویسد که اصلا ارتباطی به زندگی بیرون ندارد!

ــ بزرگترین اشتباه این است که ما فکر کنیم اگر تاریخ سینما بلد هستیم، اگر می‌دانیم لنز چیست و… پس سینما را می‌شناسیم. سینما یعنی ذهنی که پشت همه این‌ها قرار گرفته. آن ذهن اگر برای سینما تربیت شده باشد، صاحب آن ذهن می‌تواند فیلم بسازد.

ــ از «مرثیه گمشده» ممنونم، چون سال‌های درازی از عمرم را با زیبایی و هیجان سازنده پر کرد. می‌توان به آن بی‌اعتنا بود، می‌توان آن را در آرشیوها به خاک خوردن واداشت و حتی گم کرد. اما نمی‌توان لحظات زیبایی را که من با آن سر کردم از من گرفت.

ــ ممکن است فیلم بد ساخته باشم، ‌فیلم متوسط و فیلم خوب‌، اما فیلمی که باور نکرده‌ام را هیچوقت نساخته‌ام.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط