شنبه, آوریل 20, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم فجرداور جشنواره فجر : ملاک‌ ما، اضافه شدن چیزی به بازیگر، به...

داور جشنواره فجر : ملاک‌ ما، اضافه شدن چیزی به بازیگر، به نسبت‌ تجربیات قبلی اوست

اخبار هنری: در پاسخ به انتقادهایی که از فهرست‌ نامزدها می‌شود : هیچ‌ نامی از فهرست‌ نامزدها کم نشده / ملاک‌ ما، اضافه شدن چیزی به بازیگر، به نسبت‌ تجربیات قبلی اوست

■ ما با استقلال عمل‌ کامل‌ داوری کردیم و اسامی‌ نامزدهایی که منتشر شده، همان انتخاب‌هایی است که ما داشته‌ایم؛ نه‌ چیزی از آن کم شده و نه چیزی به آن اضافه گشته.

■ برخی انتقاد می‌کنند که‌ چرا نام چند بازیگر در فهرست نامزدها نیست؟ ملاک ما در هیات داوران، قیاس عملکرد بازیگران‌ نسبت به سابقه قبلی‌شان است‌.قطعا خانم‌ها هدیه تهرانی، فاطمه معتمدآریا و ژاله صامتی بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما بازیگرانی که نامزد شدند، نکات ظریف و خوبی به نسبت بازی‌های قبلی‌شان داشتند که ما را مجاب به انتخاب آنها نمود.

■ در مورد “یدو”، با اجماع به این تصمیم رسیدیم که فیلم در این بخش‌ها نامزد شود.هیچ توصیه‌ای در کار نبود.وقتی‌ کارگردانی، بازی‌ و سایر مراحل فنی درست باشند، باید هم این‌ میزان توجه به فیلم شود.

■ موجب خنده ما می‌شود وقتی‌ می‌شنویم خانم بیات جلوی‌ نامزد شدن برخی را‌ گرفته است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط