سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهاخباردرگذشت مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان سینمایی

درگذشت مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان سینمایی

اخبار هنری : پرویز شیرمحمدی مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان سینمایی بر اثر عارضه‌‌ی قلبی درگذشت.
به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، پرویز شیرمحمدی مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان سینمایی شب گذشته ۹ فروردین ماه در سن ۵۰ سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت.
وی پیش از این معاونت امور استان‌‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت اداری مالی استان تهران و قم را عهده‌‌دار بود.
حسین انتظامی در پیامی درگذشت این مدیرکل سازمان سینمایی را تسلیت گفت.
در پیام رییس سازمان سینمایی آمده است: «با نهایت تأسف و تأثر مطلع شدیم برادر عزیزمان آقای پرویز شیرمحمدی مدیرکل پشتیبانی سازمان امور سینمایی به رحمت حق شتافت. آن فقید سعید با روحیه‌‌ای همدلانه، همواره در خدمتگزاری عرصه فرهنگ کوشا بود و در مسئولیت‌‌پذیری و پیشبرد امور سازمان از هیچ تلاشی فروگذار نکرد. اینجانب فقدان این همکار عزیز را به همکاران گرامی‌‌ام در سازمان امور سینمایی و خانواده ایشان تسلیت می‌‌گویم و از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای مرحوم شیرمحمدی و صبر و بردباری برای بازماندگان محترم خواستارم».
اخبار هنری این مصیبت را به خانواده پرویز شیرمحمدی و همکارانش در سازمان سینمایی تسلیت می‌‌گوید.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط