پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهیادماندرگذشت کارلوس رویز زافون نویسنده «سایه باد»

درگذشت کارلوس رویز زافون نویسنده «سایه باد»

اخبار هنری : کارلوس رویز زافون، نویسنده اسپانیایی رمان پرفروش «سایه باد» در سطح بین‌المللی در سن ۵۵ سالگی درگذشت.

ایبنا: این رمان‌نویس که بارها به عنوان پرخواننده‌ترین نویسنده اسپانیایی پس از سروانتس توصیف شد، روز جمعه در خانه‌اش در لس آنجلس درگذشت. طبق گزارشات اسپانیایی‌زبان، در سال ۲۰۱۸ پزشکان تشخیص دادند که ریوز زافون به سرطان روده مبتلاست.
پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا توییت کرد: «یکی از پرخواننده‌ترین و تحسین‌شده‌ترین نویسندگان اسپانیایی را از دست دادیم. کارلوس رویز زافون، رمان‌نویس مهم عصر ما نقش مهمی در ادبیات مدرن داشت.»
رویز زافون نویسنده 8 رمان ازجمله «بازی فرشته» و «هزارتوی ارواح» است که کتاب‌هایش بیش از ۳۸ میلیون در سرتاسر جهان فروش داشته، به بیش از ۴۰ زبان ترجمه شده و چندین جایزه برای او به ارمغان آورده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط