پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم فجر در بخش بزرگداشت ها جشنواره سی و هشتم فیلم فجر، از «فریدون...

 در بخش بزرگداشت ها جشنواره سی و هشتم فیلم فجر، از «فریدون جیرانی» تقدیر شد.

اخبار هنری :  در بخش بزرگداشت ها جشنواره سی و هشتم فیلم فجر، از فعالیت ها و دستاوردهای هنری، سینمایی و مطبوعاتی «فریدون جیرانی» تقدیر شد.

غلامرضا موسوی و مهدی صباغ زاده بر روی سن آمدند و از فریدون جیرانی تجلیل کردند.

موسوی: فریدون جیرانی در رشته های مختلفی کار کرده و بدون تعارف در همه این رشته ها استاد است. جیرانی فقط یک نویسنده، کارگردان و یا مجری خوب نیست یک انسان خوب است. او در گذشته یک نوع ویروس سینما را در مشهد پخش کرد و برای ما که هنرجوی تئاتر بودیم از طریق ایشان سینما را جدی گرفتیم. هیچ فیلمی در مشهد نبود که او ندیده باشد. او معلم بسیار خوبی هم هست و در عمده آموزشگاه ها سینمایی به راحتی رفته و ایستاده و شاگردان بسیار خوبی دارد و هنرجویانش عمدتا در پشت صحنه فیلم هایش حضور دارند. او روزنامه نگاری توانا هم هست. تجلیل از او تجلیل از «سینمای میانه است» او عاشق سینمایی است که تماشاچی حتما باید داشته باشد. با تشکر از مردم که فیلم های جیرانی را می بینند. همه برای فریدون جیرانی را تشویق می کنیم و کلاهم را به نشانه احترام از سر بر میدارم.

فریدون جیرانی: از دبیر جشنواره، وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی برای این مراسم تشکر میکنم.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط