جمعه, آوریل 26, 2024
خانهنوستالژیدر عنوان فیلم، «Throne of Blood»، نمادگرایی مشهود است.

در عنوان فیلم، «Throne of Blood»، نمادگرایی مشهود است.

اخبار هنری : در عنوان فیلم، «Throne of Blood»، نمادگرایی مشهود است. فهم این نماد کار چندان مشکلی نیست؛ واشیزو (توشیرو میفونه) به تخت پادشاهی می‌رسد که بر خون بنا شده، چرا که از ترس جانش، پادشاه اسبق را به قتل رسانده است.

این اعمال به‌ طور نمادین در تالاری که دیوارش آغشته به خون شده و پادشاه کشته‌ شده است نشان داده می‌شود. نام اصلی فیلم، «Spider’s Castle» (قلعه عنکبوت)، دارای معانی متعدد است. در این قلعه‌ طرح‌ها و نقشه‌هایی در نظر گرفته‌ شده است. عنکبوت پادشاهی است که دست‌ آخر بر روی تخت سلطنت می‌نشیند، اما همان‌طور که فیلم به‌ طور نمادین نشان می‌دهد، در پایان، عنکبوت همان کسی است که مغلوب جاه‌طلبی‌ها و خواسته‌هایش شده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط