پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخباردنباله فیلم Sonic the Hedgehog در دست ساخت است

دنباله فیلم Sonic the Hedgehog در دست ساخت است

اخبار هنری : شرکت پارامونت پیکچرز تایید کرد که دنباله‌ی فیلم موفق Sonic the Hedgehog در دست ساخت قرار دارد و جف فاولر برای کارگردانی آن باز می‌گردد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دنباله‌ای برای فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپُشت) در دست ساخت است. شرکت پارامونت پیکچرز و شرکت Sega Sammy Holdings (شرکتی ژاپنی که در سال ۲۰۰۴ از ادغام دو شرکت سگا و سامی به وجود آمد) در روز پنج‌شنبه تایید کردند که تولید دنباله برای این فیلم لایو-اکشن کمدی خانوادگی آغاز شده است. این دنباله باری دیگر سازندگان فیلم «سونیک خارپُشت» را دور هم جمع می‌کند و جف فاولر را در مقام کارگردان و پاتریک کیسی و جاش میلر را در مقام نویسنده قرار می‌دهد. قسمت دوم Sonic the Hedgehog فعلاً در مرحله‌ی توسعه قرار دارد و هنوز در مورد بازیگران و تاریخ شروع تولید آن تصمیمی گرفته نشده است.

نیل اچ. موریتز، توبی آشر و تورو ناکاهارا تهیه‌کننده‌ی دنباله‌ی فیلم «سونیک خارپُشت» خواهند بود و حاجیمه ساتومی، هاروکی ساتومی و تیم میلر به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. فیلم Sonic the Hedgehog که براساس مجموعه بازی‌های محبوب شرکت سگا ساخته شد و در بهمن سال گذشته روی پرده‌ی سینما رفت، داستان سونیک را روایت می‌کند که می‌خواهد درکنار تام واچووسکی به زندگی روزمره‌ی خود در زمین سروسامان دهد. درعین‌حال آن‌ها باید کاراکتر شروری با نام دکتر رباتنیک را از سر راه بردارند که در تلاش است تا سونیک را دستگیر کند و با استفاده از قدرت‌های عظیم و گسترده‌ی این خارپُشت دوست‌داشتنی دنیا را به تسخیر خود در بیاورد.

بن شوارتز، جیمز مارسدن، جیم کری، لی مجدوب، تیکا سومپتر، نیال مک‌دوناف، آدام پالی و فرنک سی. ترنر از بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic the Hedgehog نقش‌آفرینی کردند. این فیلم اکشن با بودجه‌ی تقریباً ۹۵ میلیون دلاری توانست ۳۰۶.۸ میلیون دلاری در سراسر جهان فروش داشته باشد. فیلم «سونیک خارپُشت» در سه روز اول اکرانش به فروش ۵۷ میلیون دلاری دست یافت و رکورد افتتاحیه‌ی فیلم‌های اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی را شکست که پیش از این در دست فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) با فروش ۵۴.۴ میلیون دلاری بود. این فیلم در آمریکای شمالی نیز بالغ بر ۱۴۵ میلیون دلار به دست آورد تا به پرفروش‌ترین فیلم اقتباس‌شده از بازی‌ها در این منطقه تبدیل شود. فیلم مورد بحث از اولین آثاری بود که نسخه‌ی خانگی آن پس از تعطیلی سینماها بر اثر شیوع ویروس کرونا زودتر از موعد منتشر شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط