پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخباردواین جانسون با انتشار تصویری از شروع فیلمبرداری Red Notice خبر...

دواین جانسون با انتشار تصویری از شروع فیلمبرداری Red Notice خبر داده است.

اخبار هنری : دواین جانسون با انتشار تصویری از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Red Notice که قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود، خبر داده است.
وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Red Notice بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We’re The Millers (ما میلرها هستیم)، است و طبق توصیفات منتشر شده از این فیلم بلاک‌باستری نتفلیکس، این فیلم کمدی اکشن قرار است داستان یک دزدی که در آن شخصیت جانسون، گدوت و رینولدز حضور دارند، را دنبال کند. در فیلم «اعلان قرمز» جانسون نقش مامور اینترپل را بازی می‌کند که وظیفه دارد تا بهترین دزد آثار هنری در جهان را دستگیر کند.
بودجه فیلم Red Notice چیزی در حدود ۱۲۵ تا ۱۵۰ میلیون دلار برآورد شده که انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط