جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخباردیوید شرم، بازیگر سریال Wings در سن ۷۳ سالگی در گذشت

دیوید شرم، بازیگر سریال Wings در سن ۷۳ سالگی در گذشت

اخبار هنری : دیوید شرم که پیش از این در دهه ۹۰ میلادی برای بازی در سریال‌های کمدی شناخته می‌شد، در سن ۷۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیوید شرم، بازیگر قدیمی تلویزیون، دار فانی را وداع گفته است. دیوید شرم که بیشتر برای بازی در سریال Wings (بال‌ها) شبکه NBC شناخته می‌شد، در سن ۷۳ سالگی در گذشته است. شرم یکی از موسسین The Acting Company نیویورک بود که خبر درگذشت وی در روز گذشته اعلام شد. او نقش روی بیگینز را در سریال Wings بر عهده داشت که مالک شرکت هواپیمایی رقیب بود و در تمامی ۱۷۲ قسمت این سریال کمدی که در بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۷ منتشر شد، حضور داشت. همچنین شرم نقش رابرت مک‌نامارا را در مینی سریال Kennedy (کندی) نیز بازی کرده بود.

علاوه‌بر این، شاهد نقش آفرینی وی در آثار دیگری چون فیلم The Dreamer of Oz: The L. Frank Baum Story، فیلم Let It Ride، فیلم Johnny Handsome (جانی خوش‌قیافه) و فیلم A Shock to the System (شوک به سیستم) نیز بودیم. شرم فارغ التحصیل مدرسه جولیارد در شهر نیویورک بود و او کار خود را با حضور در تئاترهای خارج از برادوی از جمله بازی در تئاتر King Lear آغاز کرد. او همچنین در تئاترهای دیگری از جمله تئاتر Bedroom Farce، تئاتر Goodbye Fidel و تئاتر Born Yesterday نیز نقش آفرینی کرده است. مارگوت هارلی، از اعضای The Acting Company، یک بیانیه مشترک از اعضای این تیم منتشر کرده است که طبق آن:

او دیگر در بین ما نیست و ما برای از دست دادنش سوگواریم.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط