پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخباررئیس سازمان صدا و سیما پیگیر حواشی جنجالی قسمت آخر «پایتخت 6»...

رئیس سازمان صدا و سیما پیگیر حواشی جنجالی قسمت آخر «پایتخت 6» شد

اخبار هنری : رئیس سازمان صدا و سیما دستور رسیدگی و پیگیری حواشی جنجالی قسمت پایانی سریال «پایتخت» را صادر کرد.
به گزارش اخبار هنری، پس از پخش قسمت پایانی فصل ششم سریال «پایتخت» در نوروز کرونایی 99، بحث‌‌های زیادی پیرامون ادای دِین یا تقلید سکانس پایانی این سریال از فیلم «همسفر» با بازی بهروز وثوقی و گوگوش به راه افتاد. برخی معتقد بودند که اشاره‌‌های صریح سکانس ماه عسل رحمت و همسرش، نمونه‌‌ای عیان از ولنگاری سریال‌‌های ایرانی و برخی دیگر این سکانس را نمونه‌‌ای از ادای دِین به سینمای قبل از انقلاب دانسته‌‌اند. امروز رئیس سازمان صدا و سیما در پیامی به معاون سیما پیگیر حواشی جنجالی این سکانس از «پایتخت» شده است.
خبرگزاری فارس نوشته است: رئیس سازمان صدا و سیما به معاونت سیما دستور ویژه‌ای برای بررسی حواشی قسمت آخر «پایتخت۶» داده و گفته است باید مشخص شود این اقدام حاصل اشتباه و بی‌توجهی است یا فتنه‌انگیزی «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟!
رئیس سازمان صدا و سیما در دستوری ویژه به سیدمرتضی میرباقری با اشاره به حواشی قسمت آخر مجموعه «پایتخت۶» تأکید کرده لازم است بررسی شود که این اقدام حاصل اشتباه، بی‌‌توجهی و وادادگی است یا نتیجه عملیات مرموز و فتنه‌انگیز «ستون پنجم فرهنگی دشمن»؟!
علی‌عسگری در این دستور که با تشکر و تقدیر از زحمات گسترده معاون سیما، مدیران شبکه‌ها و همکاران تلویزیون در تولید و پخش برنامه‌های متنوع و جذاب نوروزی و کسب نصاب بالا در میزان جذب مخاطبان آغاز شده است، تصریح کرده است: از آن‌‌جا که برخی از موارد (از قبیل قسمت پایانی سریال «پایتخت») نسبت به ضوابط و چارچوب‌های رسانه ملی دقت لازم را نداشته‌اند و تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته در بخش‌های مختلف سازمان صدا وسیما را تحت‌الشعاع حاشیه‌سازی‌هایی قرار داده‌اند لازم است این موضوع بررسی دقیق و همه جانبه شود.
رئیس سازمان صدا و سیما در پایان خطاب به میرباقری تأکید کرده است: انتظار دارد ضمن برخورد مناسب، برنامه‌ریزی لازم برای پیشگیری از تکرار چنین مواردی صورت گیرد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط