جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارالخاندرو گونزالز اینتاریتو - رئیس هیئت داوران در فستیوال کن

الخاندرو گونزالز اینتاریتو – رئیس هیئت داوران در فستیوال کن

فستیوال کن امسال در هفتاد و دومین دوره برگزاری خود الخاندرو گونزالز اینتاریتو کارگردان مطرح مکزیکی را به عنوان رئیس هیئت داوران در بخش رقابتی انتخاب کرد. این کارگردان آثار مطرح زیادی دارد و توانسته جوایز زیادی در این زمینه کسب کند.

رئیس هیئت داوران در کن

فستیوال کن امسال در هفتاد و دومین دوره جشنواره خود برای عنوان رئیس هیئت داوران در بخش رقابتی “الخاندرو گونزالز اینتاریتو” کارگردان مکزیکی برنده جایزه اسکار را برگزید. Artnewspress با شماست تا جدیدترین اخبار از کن را در اختیارتان قرار دهد. هفتاد و دومین دوره از فستیوال معتبر کن با حضور منتقدان و نویسندگان و کارگردانان زیادی در فرانسه از 14 تا 25 می (24 اردیبهشت تا 4 خرداد) برگزار می شود.

رئیس هیئت داوران در کن

رئیس هیئت داوران در فستیوال کن

اینتاریتو با آثاری مانند “بردمن” و “بازگشته” اسکار گرفت و اولین کارگردان مکزیکی است که به عنوان رئیس هیئت داوران در بخش رقابتی این جشنواره برگزیده شده است. اینتاریتو دارای سابقه ای طولانی در کن است و برای اولین بار با فیلم “عشق سگی” در سال 2000 در کن حضور یافت. آخرین حضور وی نیز در سال 2017 با پروژه ی واقعیت مجازی به نام “گوشت و شن” در فستیوال کن عنوان شده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط