شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبار ویژهراه اندازی جشنواره «سلفی 20» با موضوع پساکرونا

راه اندازی جشنواره «سلفی 20» با موضوع پساکرونا

اخبار هنری : جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20» به عنوان نخستین جشنواره با محوریت سبک زندگی پساکرونا و تأثیر این رویداد نوظهور بر شئون مختلف زندگی فردی و اجتماعی آغاز به کار کرد.

پس از صدور مجوز از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین دوره خود را شروع کرد.
جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20» نخستین جشنواره سینمایی با موضوع شیوه زیست در دوران پساکروناست که دو بخش اصلی و ویژه در رشته های داستانی، مستند، ویدئوآرت، موشن گرافیک، فتورمان و … را دربرمی گیرد.
این رویداد سینمایی اهدافی چون واقع‌نمایی و تاثیرات مثبت و منفی شیوع و اپیدمی ویروس کرونا بر شیوه زیست مردم با طبیعت، اقتصاد و سیاست، جامعه، عدم خشونت و قهرمانان و شهدای سلامت را در قالب آثار سینمایی دنبال می‌کند.

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی 20» جشنواره‌ای مجازی و آنلاین است که تمامی روندهای اداری و فعالیت دبیرخانه آن در فضای مجازی صورت می‌گیرد.
این رویداد بعد از اعلام و انتشار فراخوان، مرحله دریافت آثار را آغاز کرده و اوایل پاییز 99 برگزیدگان خود را اعلام می‌کند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط