جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارروزهای پایانی «طلاخون» با بازی شهاب حسینی

روزهای پایانی «طلاخون» با بازی شهاب حسینی

اخبار هنری : «طلاخون»، جدیدترین فیلم سینمایی ابراهیم شیبانی به روزهای پایانی فیلمبرداری رسیده است. روابط عمومی این پروژه، همراه با اعلام این خبر، اولین عکس از این پروژه را نیز منتشر کرد. بازیگران این فیلم که پیش از این «خورشید همچنان می‌‌درخشد» نام داشت، شهاب حسینی، حسام منظور، زری خوشکام و ترنم کرمانیان هستند.
پیش از عنوان شده بود که لیلا حاتمی از گزینه‌‌های محتمل برای بازی در این فیلم است که حالا روابط عمومی این پروژه عنوان کرده است که نقش اصلی زن این فیلم را چهره‌‌ای جدید ایفا کرده است.
فیلم‌‌برداری این فیلم برعهده‌‌ی حسین جعفریان بوده است که از اوایل زمستان در قزوین فیلمبرداری آن آغاز شد و اکنون در روزهای پایانی فیلم‌‌برداری به سر می‌‌برد.
شهاب حسینی پیش از این با حسام منظور در فیلم «مست عشق» حسن فتحی همبازی شده بود که این فیلم مراحل پس از تولید را پشت سر می‌‌گذارد. همچنین این دومین همکاری ابراهیم شیبانی با شهاب حسینی است. پیش از این، آن‌‌ها در سال 1381 در فیلم سینمایی «زهر عسل» همکاری داشته‌‌اند.
عبدالله اسکندری (طراح گریم)، محمود سماک‌‌باشی (صدابردار)، سید علیرضا علویان (مجری طرح) و حسن کلامی (تهیه‌‌کننده) از سایر عوامل این فیلم به حساب می‌‌آیند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط