جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخباررونمایی از اولین تصویر حبیب رضایی در سریال «هم‌‌گناه»

رونمایی از اولین تصویر حبیب رضایی در سریال «هم‌‌گناه»

اخبار هنری : همزمان با نزدیک شدن به روزهای پخش سریال «هم‌‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی، از اولین تصویر حبیب رضایی در این سریال رونمایی شد.
به نقل از روابط عمومی سریال، حبیب رضایی در نقش پرویز کوهی با سریال «هم‌‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی برای اولین بار به شبکه‌‌ی نمایش خانگی می‌‌آید تا سال‌‌ها بعد از «آژانس شیشه‌‌ای»، دوباره شاهد نقش‌‌آفرینی او و پرویز پرستویی در کنار هم باشیم. در آستانه‌‌ی انتشار این سریال از اولین تصاویر نقش‌‌آفرینی این بازیگر با گریمی متفاوت رونمایی شد.
پرویز کوهی با بازی حبیب رضایی، خلافکاری است که در جعل اسناد و مدارک تبحر خاصی دارد و یکی از اصلی‌‌ترین نقش‌‌ها در فیلم‌‌نامه‌‌ی «هم‌‌گناه» به این کاراکتر مربوط می‌‌شود.
سریال «هم‌‌گناه» اولین تجریه‌‌ی مصطفی کیایی در زمینه‌‌ی ساخت سریال است که قرار است در شبکه‌‌ی نمایش خانگی پخش شود. فیلم‌‌نامه‌‌ی «هم‌‌گناه» به قلم محسن کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده است. این سریال که روزهای پایانی مراحل فنی خود را پشت سر می‌‌گذارد قرار است در اسفندماه در شبکه‌‌ی نمایش خانگی توزیع و در سرویس‌‌های وی‌‌اودی فیلیمو و نماوآ پخش شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط