جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخباررویارویی مرد عنکبوتی و ونوم

رویارویی مرد عنکبوتی و ونوم

به گزارش سعید عدالتی نیک از اخبار هنری : «روبن فلایشر» کارگردان قسمت اول «ونوم» در مصاحبه با «فندام» به این پرسش پاسخ گفته که آیا «ونوم» و «مرد عنکبوتی» زمانی با هم مبارزه خواهند کرد. «اندی سرکیس» قرار است قسمت دوم «ونوم» را بسازد، اما فلایشر اعتراف می‌کند که انتظار دارد هالند و هاردی را در مقابل هم ببیند.

فلایشر می‌گوید: «این راه به رویارویی [دو شخصیت] منتهی می‌شود. هیجان‌انگیز است زیرا ما گذشته‌ی «ونوم» را تغییر دادیم… در کتاب‌های کامیک، او از «مرد عنکبوتی» پدید می‌آید، اما به خاطر مسائل حقوقی میان مارول و سونی ما اجازه‌ی چنین کاری نداشتیم. بنابراین به نظر من چیزی که در حال شکل‌گیری است و بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، در واقع تقابل دو شخصیت با یکدیگر است.»

اینکه این تقابل در «دنیای سینمایی مارول» شکل می‌گیرد یا نه هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که فیلم اختصاصی شخصیت «مادام وب» (Madame Webb) که سونی در حال توسعه‌ی آن است نسخه‌ی «مرد عنکبوتی» هالند را به یک «دنیای عنکبوتی» وارد کند که داستانش مستقل از دنیاهای دیگر باشد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط