پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارسینمای جهانزمان شروع به کار، هزینه اشتراک و برنامه‌های اورجینال شبکه HBO Max...

زمان شروع به کار، هزینه اشتراک و برنامه‌های اورجینال شبکه HBO Max مشخص شد

اخبار هنری: به‌تازگی وارنرمدیا اطلاعات جدیدی از سرویس استریم HBO Max را از جمله ماه شروع به کار، هزینه اشتراک و برنامه‌های اورجینال را به اشتراک گذاشته است.

ماه تیر امسال بود که شرکت وارنرمدیا سرانجام اعلام کرد که HBO Max نام سرویس استریم این شرکت برای رقابت با شبکه نتفلیکس است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سرویس استریم تازه تأسیس منتشر شده است. شب گذشته وارنرمدیا تایید کرد که شبکه HBO Max قرار است از ماه می ۲۰۲۰ (اردیبهشت یا خرداد ۱۳۹۹) آغاز به‌کار کند. در این سریال استریم قرار است شاهد برنامه‌های شبکه HBO، برادران وارنر، شبکه TNT، شبکه TBS و غیره باشیم. همچنین اعلام شد که هزینه اشتراک ماهیانه شبکه HBO Max قرار است ۱۴.۹۹ دلار باشد که این هزینه تنها یک دلار کمتر از نسخه پرمیوم اشتراک نتفلیکس است. باب گرینبلات، مدیرعامل وارنرمدیا گفت که HBO Max قرار است میزبان برنامه‌های HBO و برنامه‌های اورجینال باشد و همچنین آن‌ها با بد ربات و جی جی آبرامز قراردادی چند جانبه برای ساخت فیلم و سریال امضا کرده‌اند.

سرویس استریم HBO Max دارای بیش از ۱۰ هزار ساعت برنامه از همان روز اول خواهد بود که این موضوع شامل تمامی قسمت‌های سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ‌ بنگ)، سریال Friends (فرندز) و هر ۵۰ فصل سریال Sesame Street (خیابان سسمی) می‌شود. همچنین HBO Max برنده رقابت برای خرید سریال South Park (ساوث پارک) نیز شده که ارزش این قرارداد به ۵۰۰ میلیون دلار می‌رسد. علاوه‌بر این، HBO Max قرار است میزبان فیلم‌های برادران وارنر مثل فیلم‌های بتمن، سوپرمن و همچنین فیلم Joker (جوکر) نیز باشد. همچنین HBO Max قرار است دارای ۳۱ برنامه اورجینال در سال ۲۰۲۰ نیز باشد که این عدد در سال ۲۰۲۱ به عدد ۵۰ خواهد رسید.

در بین این برنامه‌ها شاهد تایید ساخت سریال Green Lantern (گرین لنترن) و سریال Strange Adventures (ماجراجویی‌های استرنج) به‌تهیه کنندگی گرگ برلانتی و سریال انیمیشنی DC Superhero High به‌تهیه کنندگی الیزابت بنکس، هستیم. از دیگر برنامه‌های اورجینال HBO Max می‌توان به انیمیشن Adventure Time (وقت ماجراجویی)، سریال Doom Patrol (دووم پاترول)، سریال Gremlins: Secrets of the Mogwai (گرملینز: رازهای ماگوای)، سریال Tokyo Vice (فساد توکیو)، سریال انیمیشنی Little Ellen (الن کوچک)، فیلم Superintelligence و سریال Raised by Wolves (بزرگ شده توسط گرگ‌ها) به‌تهیه کنندگی ریدلی اسکات، اشاره کرد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط