جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارساخت سریال The Witcher: Blood Origin تایید شد

ساخت سریال The Witcher: Blood Origin تایید شد

شبکه نتفلیکس از ساخت یک سریال لایو اکشن و پیش درآمد در دنیای ویچر با نام The Witcher: Blood Origin خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس در حال گسترش دنیای سریال The Witcher (ویچر) است. این سرویس استریم امروز با انتشار توییتی در حساب رسمی خود در توییتر ساخت اسپین‌آف و پیش درآمد لایو اکشن این سریال فانتزی را تایید و اعلام کرد. این سریال قرار است The Witcher: Blood Origin (ویچر: منشا خون) نام داشته باشد که اتفاقات آن در همان دنیای سریال ویچر جریان دارد، اما اتفاقات آن ۱۲۰۰ سال پیش از گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر خواهد بود.

در این سریال، دنیای هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها قرار است با هم یکی شوند تا اولین ویچر را خلق کنند. سریال The Witcher: Blood Origin قرار است یک اسپین‌آف برای سریال ویچر باشد که در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد که دکلان د بارا و لورن اشمیت هیسریش وظیفه ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت. بارا پیش از این وظیفه نوشتن قسمت چهارم فصل اول سریال The Witcher که Of Banquets, Bastards and Burials نام داشت، را بر عهده داشته بود که قرار است به‌همراه هیسریش، سازنده سریال اصلی، وظیفه ساخت سریال The Witcher: Blood Origin را نیز بر عهده داشته باشد.

آندری ساپکوفسکی، خالق دنیای ویچر نیز به‌عنوان مشاور در سریال The Witcher: Blood Origin دارد. پیش از این ساخت انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf (ویچر: کابوس گرگ) توسط Netflix تایید شده بود که تمرکز این انیمیشن که توسط لورن اشمیت هیسریش و بو دِمایو ساخته می‌شود، قرار است روی داستان و گذشته وزمیر باشد. در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher قرار است از اواخر این ماه از سر گرفته شود که انتظار می‌رود تا اوایل سال ۲۰۲۱ نیز طول بکشد.

پیش‌بینی می‌شود که فصل دوم سریال The Witcher در اواخر سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود، اما در حال حاضر تاریخی برای انتشار سریال The Witcher: Blood Origin اعلام نشده است. بااین‌حال، برخی اعتقاد دارند که این سریال احتمالا در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

زومجی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط