سه‌شنبه, آوریل 23, 2024
خانهاخبارسارا شاهی به دواین جانسون در فیلم Black Adam اضافه شد

سارا شاهی به دواین جانسون در فیلم Black Adam اضافه شد

ماه گذشته بود که در جریان رویداد DC FanDome شاهد معرفی شخصیت‌های فیلم Black Adam بودیم که علاوه‌بر شخصیت بلک آدام، در این فیلم قرار است شاهد حضور هاوکمن، اتم اسمشر، دکتر فیت و سایکلون نیز باشیم. حال  بازیگر دیگری به این فیلم مورد انتظار از دنیای DC اضافه شده است. سارا شاهی، بازیگر سریال Person of Interest (مظنون)، سریال Life (زندگی) و فیلم Hangman (دارزن)، جدیدترین بازیگری است که شاهد حضورش در فیلم Black Adam هستیم. او نقش استاد دانشگاه را بر عهده دارد و یک گروه مبارز آزادی‌خواه که در حال مبارزه برای پایان دیکتاتوری در کشور خیالی و داستانی Kahndaq (خندق) هستند، را نیز رهبری می‌کند.

پیش از این می‌دانستیم که دواین جانسون قرار است نقش بلک آدام را بازی کند و همچنین نوحا سنتینو نیز برای نقش اتم اسمشر و آلدیس هاج برای نقش هاوکمن نیز انتخاب شده‌اند. اگرچه اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Black Adam در دسترس نیست، اما در رویداد DC FanDome متوجه شدیم که در این فیلم قرار است شاهد حضور گروه لیگ عدالت آمریکا (Justice Society of America) یا JSA باشیم. بااین‌حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم در دسترس نیست و باید در آینده نزدیک منتظر انتشار اطلاعات بیشتری باشیم.

پس از موفقیت فیلم Shazam (شزم) با بازی زکری لوی، حال به ساخت فیلمی براساس یکی از شخصیت‌های منفی این مجموعه چراغ سبز داده شده که پیش‌بینی می‌شود درنهایت بین این دو فیلم شاهد یک کراس‌اور باشیم. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز)، خواهد بود. همچنین روری هاینز و سهراب نوشیروانی وظیفه نوشتن نسخه جدید فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته‌اند. فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984)، فیلم بعدی مجموعه دی سی است که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر (۵ دی) روی پرده‌های سینما برود.

فیلم Black Adam در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما در حال حاضر اکران این فیلم ابرقهرمانی از دنیای DC تا تاریخ نامشخصی عقب افتاده است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلک آدام از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط