شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارسازنده سریال لوکی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جنگ ستارگان به تهیه‌کنندگی کوین...

سازنده سریال لوکی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جنگ ستارگان به تهیه‌کنندگی کوین فایگی را بر عهده گرفت

اخبار هنری : 

نویسنده فیلمنامه فیلم Star Wars به تهیه‌کنندگی کوین فایگی مشخص شده و همچنین فصل دوم سریال Loki نیز در دست ساخت است.

مهر سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کوین فایگی، رئیس مارول استودیو تهیه‌کنندگی فیلمی از مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) را بر عهده گرفته است، اما تا به امروز اخبار بیشتری از این پروژه منتشر نشد و حتی در برنامه Investor’s Day که ماه گذشته شاهد برگزاری آن بودیم، نامی از این پروژه برده نشد. نویسنده این نسخه از فیلم جنگ ستارگان مشخص شده است. مایکل والدرون، نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده سریال Loki (لوکی)، در ادامه همکاری خود با دیزنی وظیفه نوشتن فیلم Star Wars به تهیه‌کنندگی کوین فایگی را بر عهده گرفته است.

والدرون که قراردادی چند جانبه با دیزنی امضا کرده، پس از توافق با والت دیزنی و لوکاس‌فیلم حالا وظیفه نوشتن فیلم دیگری از دنیای جنگ ستارگان را بر عهده دارد. علاوه‌براین، والدرون وظیفه نوشتن نسخه بازنویسی و نهایی فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) را نیز بر عهده داشته است و ظاهرا فایگی و دیزنی از عملکرد وی رضایت کاملی را داشته‌اند. همچنین ددلاین از در دست ساخت بودن فصل دوم سریال Loki خبر داد که انتظار می‌رود شاهد بازگشت والدرون برای ساخت فصل دوم سریال لوکی نیز باشیم. ددلاین می‌گوید که این قرارداد نه‌تنها در استودیوها نادر است، بلکه به وضوع نشان می‌دهد که چقدر دیزنی، مارول و لوکاس‌فیلم به والدرون اعتماد کامل دارند.

علاوه‌براین، ددلاین اعتقاد دارد که این موضوع می‌تواند درهای بیشتری را برای والدرون باز کند و همچنین در سال‌های آینده باعث شود که او پروژه‌های بزرگ دیگری را نیز دریافت کند. در حال حاضر می‌دانیم که فیلم Star Wars: Rogue Squadron (جنگ ستارگان: روگ اسکادران) به کارگردانی پتی جنکینز، کارگردان هر دو قسمت فیلم Wonder Woman، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان است که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) اکران شود. همچنین فیلم دیگری از دنیای جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی در دست ساخت است که هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.

علاوه‌براین، اطلاعات بیشتری از فیلم Star Wars به‌ تهیه‌کنندگی فایگی از جمله تاریخ اکران، بازیگران، کارگردان یا حتی داستان آن در دسترس نیست. والدرون که پیش از این فیلمنامه ۹ قسمت از سریال HarmonQuest را نوشته بود، وظیفه نوشتن قسمت دوم از فصل چهارم سریال Rick and Morty را بر عهده داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده فصل چهارم سریال ریک و مورتی، جایزه امی بهترین سریال انیمیشنی سال را نیز دریافت کرده است. او همچنین ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال Heels برای شبکه استارز را نیز بر عهده دارد.

مسیح کریمی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط