جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارسازندگان سریال Game of Thrones پروژه بعدی خود را اعلام کردند

سازندگان سریال Game of Thrones پروژه بعدی خود را اعلام کردند

اخبار هنری : دیوید بنیاف (David Benioff) و دی بی وایس (D.B. Weiss) سازندگان سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» پروژه جدید خودشان را برای برادران وارنر می‌سازند. فیلمنامه این فیلم توسط فیل هی (Phil Hay) و مت مانفری (Matt Manfredi) براساس رمان Lovecraft نوشته کیث گیفن (Keith Giffen) نوشته می‌شود. بنیاف و وایس کارگردانی فیلم را برعهده دارند.

خلاصه داستان فیلم: این فیلم سوالات وحشتناکی می‌پرسد: چه می‌شود اگر اچ.پی. لاوکرافت (H.P. Lovecraft) هیولاهای داستان‌هایش را از خودش نساخته باشد؟ چه می‌شود اگر هیولاهای او واقعی باشند؟ وقایع فیلم در دهه ۲۰ میلادی و درباره شخصیت کاتولو هستند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط