جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارسامان سالور: فیلم سه کام حبس برای اکران آنلاین مناسب نیست

سامان سالور: فیلم سه کام حبس برای اکران آنلاین مناسب نیست

اخبار هنری : کارگردان فیلم سینمایی سه کام حبس این فیلم را مناسب اکران آنلاین نمی‌داند و می‌گوید برای اکران فیلم تا بازگشایی سینماها صبر خواهند کرد.

فیلم سینمایی «سه کام حبس» ساخته سامان سالور برای اولین‌بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. با پررنگ‌تر شدن روز افزون مقوله اکران آنلاین کارگردان‌های مختلف در باب این پدیده اظهار نظر می‌کنند. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ سامان سالور درباره اکران آنلاین فیلم سینمایی «سه کام حبس» صحبت کرده است. او این فیلم ایرانی را برای اکران به صوت آنلاین مناسب نمی‌داند. سالور درباره اکران فیلم سینمایی «سه کام حبس» به قرار زیر صحبت کرد.

ما هم مثل همه منتظر بهبود شرایط برای اکران فیلم‌مان هستیم، به نظرم اکران اینترنتی در اینجا که هنوز خیلی قوانین کپی‌رایت در آن نهادینه نشده و خیلی از این اتفاقات نوپاست، برای فیلمی مثل «سه کام حبس» که می‌تواند پتانسیل خوبی در جذب مخاطب داشته باشد، مناسب نیست، چون ما بازخوردهای خوبی از اکران این فیلم در جشنواره گرفتیم.

سامان سالور در ادامه با اشاره کوتاه شدن زمان فیلم، گفت:

البته پس از جشنواره هم تغییراتی در فیلم ایجاد کردیم به طوری که چند دقیقه کوتاه‌تر و ریتم آن بهتر شد. به نظرم جشنواره می‌توانست با «سه کام حبس» مهربان‌تر باشد البته این رویداد ثابت کرده که ترکیب هیأت داورانش نسبت به فیلم‌های مستقل نه سر سازگاری دارد و نه مهربان هستند. به هر حال فکر می‌کنم برای فیلمی مثل «سه کام حبس» سالن سینما بهترین جای اکران خواهد بود و ما همچنان منتظریم تا ببینیم در شروع به کار دوباره سینماها، چه اتفاقی رخ می‌دهد و سرنوشت فیلم‌هایی که در حال و در نوبت اکران بودند، چه خواهد شد.

سالور افزود:

با توجه به محتوای «سه کام حبس» که یک فیلم اجتماعی است و بازیگران شناخته شده‌ای هم که دارد، قرار بود اکران دوم نوروزی به این فیلم اختصاص پیدا کند حالا با این آشفتگی و بهم ریختگی نمی‌شود حدس زد که اکران آن در چه زمانی خواهد بود، به هر حال گذشته از قضیه کپی‌رایت و قاچاق فیلم در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای، بهترین جا برای نمایش فیلمی مثل «سه کام حبس» پرده سینماست، چون رنگ و نور آن به دلیل قصه خاصش، متفاوت است. امیدوارم با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود در این مورد عجله نشود چون این روزها شاهد این موضوع هستیم که در کشورهای دیگر عجله شده و آمارها را می‌بینیم.

سالور در نهایت با اشاره به اینکه فیلم‌های مستقل همیشه در اکران ضربه می‌خورند، گفت:

همیشه نمایش فیلم‌های اکران نوروزی تا اواخر اردیبهشت طول می‌کشید و به نظرم تنها یک نوبت اکران عقب افتاده‌ایم. فکر می‌کنم «سه کام حبس» می‌تواند مخاطب خود را پیدا کند و این ترافیک اکران هم حل می‌شود، چون همیشه فیلم‌های مستقل از این ترافیک ضربه خورده‌اند و این موضوع برای ما چیز جدیدی نیست.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط