جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارساموئل ال جکسون و رایان رینولدز در انیمیشن سریالی Futha Mucka همکاری...

ساموئل ال جکسون و رایان رینولدز در انیمیشن سریالی Futha Mucka همکاری می‌کنند

اخبار هنری : ساموئل ال جکسون و رایان رینولدز در انیمیشن سریالی Futha Mucka که در سبک کمدی و برای پلتفرم استریم کوییبی (Quibi) ساخته می‌شود با یکدیگر همکاری می‌کنند.

ساموئل ال جکسون و رایان رینولدز در حال همکاری برای ساخت انیمیشن سریالی Futha Mucka برای پلتفرم استریم کوییبی هستند. این دو بازیگر در این انیمیشن کمدی به‌عنوان صداپیشه و تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهند داشت. جیم و برایان کهو از جمله تهیه‌کنندگان اصلی سریال Futha Mucka هستند که به‌عنوان شورانر نیز در این پروژه فعالیت می‌کنند. شرکت‌ انانیمس کانتنت (Anonymous Content) و شرکت ماگزیموم افورت (Maximum Effort) متعلق به رایان رینولدز، با همکاری شرکت انیمیشن‌سازی مستقل تیتماوس (Titmouse) که برنده جایزه امی هم شده است، وظیفه تولید انیمیشن سریالی Futha Mucka را بر عهده دارند.

علاوه‌بر جکسون، رینولدز و برادران کهو، سایر افرادی که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی برای ساخت Futha Mucka تلاش می‌کنند، نینا سوریانو از شرکت انانیمس کانتنت، چارلی اسکالی، جورج دیوی و پاتریک گویینگ از شرکت ماگزیموم افورت و همچنین کریس پرینوسکی، شانون پرینوسکی و بن کالینا از شرکت تیتماوس هستند.

جیم و برایان کهو، نویسندگان فیلم کمدی Blockers محصول سال ۲۰۱۸ هستند. آن‌ها همچنین در حال حاضر مشغول همکاری با شرکت‌هایی مثل دیزنی، پرل استودیوز (Pearl Studios)، تولی اینترتینمنت (Tooley Entertainment) و بویس/شیلر فیلم گروپ (Boies/Schiller Film Group) هستند.

انیمیشن سریالی Futha Mucka هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما همان‌طور که گفتیم ازطریق پلتفرم Quibi نمایش داده خواهد شد. این سرویس استریم ویدیوهای کوتاه، اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد، اما از ماه آوریل ۲۰۲۰ رسما در اختیار مخاطبان قرار گرفت. این پلتفرم گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها را هدف گرفته و سعی دارد که ویدیوهایی مناسب برای صفحات کوچک‌تر ارائه کند. این پلتفرم که سرمایه‌گذاری زیادی هم روی آن انجام شده، قصد دارد در اولین سال شروع به کارش، بیش از ۱۷۵ سریال و حدود ۸۵۰۰ اپیزود اختصاصی را تولید کند و در اختیار مخاطبانش بگذارد.

همان‌طور که اشاره کردیم، ویدیوهای کوییبی مخصوص موبایل هستند و هم به‌صورت افقی و هم عمودی می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. حتی کاربران می‌توانند در هنگام تماشای ویدیو نیز بین حالت عمودی یا افقی سوییچ کنند. برخلاف سریال‌های تلویزیونی که معمولا نیم ساعته یا یک ساعته هستند، هر اپیزود از سریال‌های Quibi حدود ۱۰ دقیقه یا کمتر طول می‌کشد. جالب است بدانید که شرکت‌های بزرگی مثل دیزنی، فاکس قرن بیست‌ویکم، سونی پیکچرز، لاینزگیت، ام‌جی‌ام، علی‌بابا گروپ و سی‌بی‌اس روی پلتفرم استریم Quibi سرمایه‌گذاری کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود که این پلتفرم بتواند مخاطبان زیادی را جذب کند و از نظر سوددهی، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

اگر پیگیر اخبار سینما باشید، احتمالا می‌دانید که ساموئل ال جکسون و رایان رینولدز در حال حاضر روی یک فیلم مشترک به‌نام The Hitman’s Wife’s Bodyguard نیز مشغول به کار هستند. این فیلم کمدی اکشن که دنباله فیلم سال ۲۰۱۷ به نام The Hitman’s Bodyguard است، در تاریخ ۲۹ مردادماه ۱۴۰۰ (۲۰ اوت ۲۰۲۱) اکران خواهد شد. آنتونیو باندراس و مورگان فریمن از دیگر ستارگان این فیلم هستند.

زومجی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط